Beantwoord

Mail-transfer van Windows Live Mail naar "vernieuwde" Proximus Webmail

  • 23 January 2018
  • 6 reacties
  • 1260 Bekeken

  • Rising star
  • 21 reacties
Help ! Dringend !!

Ik ontdekte een aantal dagen geleden de vernieuwde / fel verbeterde versie (lay-out) van de "Proximus Webmail" (o.m. er wordt geen reclame meer vertoont).

Tot nu mailde ik met het (gratis) programma "Windows Live Mail".
Dit werkt zeer goed, en heeft veel mogelijkheden.
"Windows Live Mail" wordt echter niet meer ondersteund, en kan ook niet meer worden gedownload.
Omdat het misschien binnenkort helemaal gedaan kan zijn met deze "Windows Live Mail" heb ik besloten om verder te gaan met de vernieuwde "Proximus Webmail".

Op dit ogenblik heb ik een redelijk gedeelte van mijn "Windows Live Mail" mails & mappen kunnen (recupereren) "exporteren" naar de vernieuwde Proximus Webmail.
Dit is vrij omslachtig werk, ik heb op één voormiddag ong. 2,8 GB aan mail kunnen importeren in "Proximus Webmail".
Deze mails heb ik in "Proximus Webmail" ondergebracht in momenteel 5 hoofdmappen en 103 submappen.
Ik moet "zeer dringend" nog een aantal extra mappen en mails toevoegen.

Echter, nog meer "Mappen" bij maken lukt mij niet meer.
"Proximus Webmail" weigert dit nu steeds.
Ik krijg steeds de FOUT melding:
"E-mail map "Naam Map" kon niet worden aangemaakt (mogelijk omdat er niet voldoende rechten zijn op de hoofdmap default of omdat de mapnaam ongeldig is)"

Er is blijkbaar plaats voor 50 GB op de "Proximus Webmail", ik zit nu op 2,8 GB, het verbruik zie je helemaal onderaan !

Ik heb al een paar keer mijn "Proximus" wachtwoorden hersteld, en instellingen herstart.
Ook alles nagekeken, opgeschoond, verwijderd wat kon, etc . ...
Ik heb ook al de geschiedenis, cookies, etc. verwijderd.

Ik heb ook een synchronisatie met mijn "Google Mail" account, daar komt alle mail goed binnen.
De "Proximus Webmail" verzenden, bekijken en ontvangen, dat lukt allemaal goed.

Heb ik teveel mailvolume (+ 1000 mails) op te korte tijd ingebracht, en is er hierdoor "iets" geblokkeerd geraakt?
Heeft iemand een oplossing of een idee?
Dank bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door ThomasP 30 January 2018, 11:58

Bekijk origineel

6 reacties

Wat ik hier al ergens gelezen heb is dat er een beperking is op het aantal mappen die je kunt aanmaken of er ook een beperking is op het aantal mails dat zou ik niet kunnen zeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag JPJ, wij vragen het na hoeveel het max aantal folders is dat wordt toegestaan op onze webmail.
Het enige wat ik voor het moment heb van verandering, is dat er sinds deze morgen (30 01 18) de vervelende en vertragende reclame-banners weer terug zijn van weggeweest.
Wanneer komt er een optie om deze ongewenste reclame "af te zetten" ???
Reputatie 7
Badge +6
JPJ, zie mijn antwoord op je andere topic.
Hoe kan ik van Windows Live Mail een map exporteren naar de vernieuwde Proximus Webmail.
Reputatie 7
Badge +4
in volgende link vind je al wat uitleg over het exporteren van de mappen :

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/overstappen-van-windows-live-mail

Reageer