Beantwoord

mail skynet

  • 12 March 2021
  • 4 reacties
  • 507 Bekeken

ik had een G-mailaccount aangemaakt en had de optie aangeduid om mijn contacts en mails te importeren vanuit Skynet.
Vanaf dan werden alle mails direct van skynet naar G-mail doorgestuurd wat niet de bedoeling was. :frowning2:  Mijn contacts daarentegen zijn niet geïmporteerd. Nu zou ik dit graag ongedaan maken en weer terug zoals daarvoor op skynet in mijn programma Mail (apple) alle mails ontvangen. Op mijn i-phone en i-pad kan ik nu geen mails meer ontvangen wat zeer vervelend is. Kan iemand me helpen om terug mail vanop skynet te ontvangen en niet vanuit G-mail?

icon

Beste antwoord door frank 13 March 2021, 14:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hier vind je de info hoe je je mail kan doorsturen naar een ander mailadres. Op dezelfde plaats kan je dat ook terug uitschakelen. 

Bedankt alvast, maar ik heb geen webmail van proximus maar skynet. ik heb nu dit item (zie schermprint) gevonden in de instellingen van G-mail, als ik op verwijderen klik, zou het dan terug opgelost zijn zodat ik weer alle mails vanuit skynet ontvang en deze niet meer naar G-mail doorsgestuurd wdn?

 

Reputatie 6
Badge +3

Dat klopt inderdaad.

Dan zal Gmail je mail niet meer ophalen en kan je een ander programma hiervoor gebruiken.

 

Je contacten importeren naar Gmail is echter wel mogelijk.

Uitleg vind je hier. 

https://renevanmaarsseveen.nl/11403/iphone-contacten-overzetten

Bedankt Frank, ik ga dit alvast proberen! :fingers_crossed:
groetjes

R