Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelMail problemen
Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen of verzenden via mijn skynet-account. Heeft dat iets met de storing te maken? Het lukt me wel met mijn microsoft-account.
This topic has been closed for comments
ook niet rechtstreeks via http://webmail.proximus.be
zie ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html
lukt het niet dan ook eens proberen nadat je bbox even 10 seconden volledig stroomloos gezet hebt.
zie ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html
lukt het niet dan ook eens proberen nadat je bbox even 10 seconden volledig stroomloos gezet hebt.
Ik heb de inkomende en uitgaande server aangepast volgens uw richtlijnen maar de synchronisatiefout en verzendingsfout blijft bestaan en zet zo de tests in concepten. Ergens is er toch nog iets mis. Met outlook wekt het perfect.
Het ontvangen van skynet berichten lukt weer, het verzenden nog niet. Er is sprake van een certificaat probleem.
heb je voor uitgaande e-mail server:
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
ingesteld zoals in de bovenstaande link die ik meegegeven heb.
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
ingesteld zoals in de bovenstaande link die ik meegegeven heb.
Is nu opgelost. Kan alles terug verzenden en ontvangen. De laatste SSL stond niet aangevinkt. Bedankt voor uw hulp Marin. ☺️
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.