Beantwoord

Mail instelling camera

  • 13 April 2020
  • 54 reacties
  • 1172 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Met die werken op straat zal het wel niks te maken hebben aangezien voor de rest alles werkt.

zijn er poorten die je hebt moeten forwarden en staan die nog goed in je bbox

Reputatie 1

Hallo Martin,

Ik heb mijn modem al reeds opnieuw opgestart zoals jij hebt aangegeven maar het heeft niet geholpen. Ik heb mijn camera’s toch al enkele jaren en nooit problemen gehad, tot nu. Proximus heeft wel net daarvoor aan de straat aan het werken geweest maar weet niet of het hiermee heeft te maken. Al de rest werkt nog zoals het hoort.

ook hier eens kijken of je eventueel een oplossing tussen vindt

https://www.google.com/search?q=%22cannot+get+initial+OK+message+from+server%22

bv http://foscam.us/forum/cannot-get-initial-ok-message-from-server-alert-emails-broke-t19336.html  enz…..

Op hun site staat inderdaad dat je deze instellingen moet gebruiken

  • Inkomende mailserver
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
     

    Verkiest u POP3 boven IMAP? Gebruik dan het adres pop.proximus.be en selecteer poort 995 met SSL-beveiliging.

  • Uitgaande mailserver
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Heb je de bbox al eens 10 sec zonder spanning gezet

Reageer