mail box

  • 14 October 2014
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

ik kan mijn mail box niet meer openen via google croom


wat is er gebeurd .Dit is al sinds de overschakeling van belgacom naar proximus

6 reacties

heb je al een andere browser geprobeerd.


Je kan anders altijd een bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Met internet explorer is het in orde maar zeer traag en loopt vast steeds melding fout opgetreden.


Bij google croom foutmelding INTERNE FOUT
In verband met privé berichten sturen naar 'Onze Medewerkers'


Er zijn technische problemen met de inbox van het Proximus forum.

Voorlopig tot de Proximus platformbeheerder de oplossing gevonden heeft,

zijn de berichten voor de Proximus medewerkers niet toegankelijk.


Ik heb even geprobeerd met IE11 via e-services, nu 'My Proximus' genoemd , de mails te lezen en dit lukt bij mij toch, 't zou kunnen dat er in je profiel iets verkeerd staat , en zou je dit kunnen laten checken via PB aan 'onze medewerkers' (als de platformbeheerder het probleem met PB's opgelost heeft tenminste) anders via de technische helpdesk eens proberen op 0800 22 800
anders een zo proberen , surf naar ►online skynet webmail en daar de URL 'oude interface' eens kopieren in je browser adres balk, dan kan je mss voorlopig zo je mails lezen tot het opgelost is
via e-services is het ook het zelfde INTERNE FOUT


via oude interface is het gelukt

Reageer