Beantwoord

Mail beantwoorden

  • 23 October 2018
  • 2 reacties
  • 479 Bekeken

Vanuit UZGent Publiek ontvang ik mijn mails, kan ze evenwel niet beantwoorden.

Taak ******@skynet.be [edit moderator]- Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Graag een oplossing
icon

Beste antwoord door ThierryW 23 October 2018, 15:53

Bekijk origineel

2 reacties

staan je instellingen goed zie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
NB: Op deze webpagina gaat er ook na een tijd een chatvenster open zodat je kunt chatten met iemand van Proximus indien gewenst.

Hoe een ander mailprogramma configureren?
Gebruik de volgende instellingen om uw mailprogramma te configureren:
Inkomende mailserver
Adres: imap.proximus.be
Beveiliging: SSL
Poort: 993

Verkiest u POP3 boven IMAP? Gebruik dan het adres pop.proximus.be en selecteer poort 995 met SSL-beveiliging.

Uitgaande mailserver
Adres: relay.proximus.be
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Poort: 587
Authentificatie: Ja
Reputatie 7
Badge +4
Hey Jacky,

Via de onderstaande link kan je de informatie terugvinden over de e-mail instellingen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Mvg,

Thierry

Reageer