Beantwoord

Mail app haalt niks binnen


Reputatie 3
Badge +1
Sinds enkele dagen wil de app geen mails meer binnenhalen, hij zegt geen netwerk te hebben, controleer internetverbinding, maar op dezelfde telefoon komt gmail gewoon aan ...
Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door KimB 20 April 2018, 13:18

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Stefanie, je krijgt de mails wel binnen via de webmail? groeten Geert
Reputatie 3
Badge +1
Via webmail op de pc komt alles gewoon binnen, alleen via de app niet, laatste bericht is van 10 april
Heb mail nu ook op pc open staan en krijg hier gewoon de berichten van vandaag gisteren en eergisteren binnen
Melding op telefoon verbinding met server mislukt controleer internetverbinding, maar zoals ik al zei internet werkt gewoon, mail via gmail komt wel gewoon binnen en ik kan een eind weg googlen
Misschien moet ik een keer uitloggen en opnieuw inloggen, maar die optie heb ik in de app nog niet gevonden
Reputatie 7
Badge +3
De optie van uitloggen en inloggen bestaat niet op de app. We hebben nog geen gelijkaardige meldingen gekregen, we houden je op de hoogte.Groeten Geert
Ik sluit mij aan bij deze symptomen: heb de app op iOS dagelijks gebruikt tot 8 april '18 en sindsdien "kan server niet vinden". Heb de app ook eens verwijderd en geherinstalleerd, maar zonder resultaat. Al de rest werkt nog steeds naar behoren (zoals de MyProximus en de WiFi Hotspots apps). Op vaste computer + webmail blijft alles ook normaal werken. Na de herinstallatie van de app blijft 'ie op het inlogscherm vastlopen waar voordien de reeds ingelezen mails zichtbaar waren. Zowieso zat er ook nog een bug op dat de folders "spam" en "archief" niet leeg te halen waren, of de mails niet verplaatsbaar waren naar andere folders, bv. de inbox.
Toch graag wel een oplossing want dit was écht wel handiger dan via webmail op je mobiel je mails ophalen.
Groeten,
M.
Reputatie 7
Badge +4
Ik en enkele collega's hebben het getest en krijgen dezelfde error, ik heb doorgegeven dat er een algemeen probleem is met de app, we gaan het zo snel mogelijk oplossen.
Reputatie 3
Badge +1
Fijn, bedankt
Dank, KimB!
Ik kijk uit naar een oplossing.
Reputatie 3
Badge +1
Tot op heden nog geen verbetering ...
opgelost mijn probleem
Reputatie 3
Badge +1
opgelost mijn probleem
Fijn voor je hoor, maar het mijne nog niet
Reputatie 7
Badge +3
lindaronny welke mailbox gebruikt u? Groeten Els
Reputatie 3
Badge +1
lindaronny welke mailbox gebruikt u? Groeten Els
Die van skynet via de app op mijn huawei
Via pc werkt het prima, alleen via de app niet
Reputatie 7
Badge +3
Stefanie71 ik geef het nogmaals door. Groeten Els
Had tot 5 mins gelden idem probleem als initieel beschreven door Stephanie71.
Vanaf 10/04 komen er geen mails meer binnen op mailapp. Via webmail en outlook komt alles netjes binnen.

Nu werkt de app weer.
Reputatie 3
Badge +1
Ik had goede hoop na het bericht van John, maar helaas
Bij mij nog altijd geen verbetering
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens een screenshot van de error doorsturen? Krijg je ze direct bij het openen van de inbox of komt de error pas later (na een bepaalde hadeling)?
Reputatie 3
Badge +1
Hoe maak ik een screenshot van m'n telefoonschermpje? Oftewel nee dat lukt niet
de melding is: Het verbinden met de server is mislukt. Controleer uw internetverbinding en probeer opnieuw.
Als ik de app open zie ik enkel de laatste berichten van 10 april, als ik dan ververs komt na een lange tijd denken de melding in een rood scherm.
De internet verbinding is in orde, ik kan via gmail sturen ontvangen, ik kan googlen, ik kan zelfs via jullie webpagina aan de mail, maar waarvoor heb ik dan die app?
Ik heb het zojuist ook als klacht ingedient nr 33797788 want ik vind het nu allemaal wel erg lang duren
Reputatie 7
Badge +4
Een screenshot op een gsm maak je meestal door een paar knopjes tegelijk in te drukken, maar welke knopjes verschilt bij elk merk, welke gsm gebruik je juist?
Reputatie 3
Badge +1
Huawei, maar zo snel ik iets aanraak verdwijnt de melding
Maar wat dan met je voorgaande bericht?:
Ik en enkele collega's hebben het getest en krijgen dezelfde error, ik heb doorgegeven dat er een algemeen probleem is met de app, we gaan het zo snel mogelijk oplossen.
Dan weet je toch ook welke melding ?
Reputatie 3
Badge +1
Zo dan
Reputatie 7
Badge +4
Ik weet inderdaad welke melding, maar er worden zoveel mogelijk concrete voorbeelden gevraagd met schermafbeelding om verder te kunnen onderzoeken.

Bedankt bij deze om ze door te sturen, wij gaan er verder mee aan de slag en lossen het zo snel mogelijk op.
Reputatie 3
Badge +1
Schiet me daar toch net die app terug in werking!
Net op tijd want nog een paar dagen en ik zou hem verwijderd hebben!

Reageer