Vraag

Maginon IP camera

  • 27 November 2019
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

dag beste mensen,

Zo’n 3 jaar geleden kocht ik een Maginon IP camera bij de Aldi. Camera geinstalleerd, kon ik prima van overal ter wereld benaderen via www.supra-space.com en mijn bbox2 en later een bbox3. Tot ongeveer april van dit jaar. Toen stopte het ineens zomaar. Dat wil zeggen, de camera werkte nog wel en gaf prima lokaal beeld (direct op de router) maar was niet meer van buitenaf te benaderen.

Ik heb dan een nieuwe IP camera gekocht, zelfde model, bij Aldi. Opnieuw geinstalleerd. Geeft prima beeld lokaal maar is opnieuw niet te benaderen van buitenaf via www.supra-space.com. Overigens is de supra-space website wel goed geinstalleerd want hij kent de cameranaam en ik kan er ook op klikken maar er komt dan geen beeld.

Er is nou een nieuwe modem/router door Proximus geinstalleerd; en met Maginon heb ik de hele installatie procedure doorlopen , alles klopt. Maar de camera is niet van buiten te benaderen, geeft geen beeld. Wat doe ik fout?

groet, Leo

.

 

 

 

kom prima


This topic has been closed for comments

1 reactie

je portforwarding staat goed ingesteld in je bbox3 en de bbox3 al eens herstart.