Vraag

LOTTO probleem met e-mails

  • 31 July 2016
  • 7 reacties
  • 539 Bekeken

Recent ontvangen wij geen bevestigingsberichten meer per e-mail na het indienen van een E-Lotto formulier.
Ik meldde dit kleine probleempje bij Lotto en kreeg het volgende antwoord:

"... Helaas zijn er momenteel problemen met de gebruikers van proximus/skynet waardoor u niet alle e-mails van de Nationale Loterij ontvangt. Proximus is hiervan op de hoogte en zoekt naar een oplossing..."


Klopt dat, en is het probleem dan puur technisch of een juridisch/financieel geschil?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Welk mailbox gebruik je? Is het van Skynet?
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb zojuist met de Keno en Joker+ gespeeld via E-Lotto en ik heb nochtans wel een bevestigingsmail gekregen, ik gebruik wel de mailbox van gmail (Google), het zou dus kunnen dat er opnieuw problemen zijn met Skynet mailboxen.
Daarom dat ik die Skynet box nooit gebruik, ik gebruik meestal gmail en soms ook MSN Outlook.
Trouwens ik ben geen voorstander om mailboxen van providers te gebruiken, ik maak liever gebruik van mailboxen die onafhankelijk zijn van een provider.
Dat is inderdaad ook mijn mening, er zijn een tijd geleden ook door de nieuwe skynet mail interface in te voeren heel wat klachten geweest omtrent problemen en dan had ik er ook en heb ik op dat moment ook besloten om mijn gmail te gebruiken en mijn skynet mail langs daar te laten binnenkomen.
Uiteraard doet ieder daar zijn goesting mee.
Ik heb uit veiligheid zelf twee provider onafhankelijke mailboxen in gebruik gmail en outlook, voor geval er bij gmail bv iets moest verkeerd lopen, maar is bij mij sinds jaren nog nooit gebeurd
Ik dacht dat Skynet en Proximus hetzelfde is, niet?
Mijn mail-adres dat ik gebruik voor Lotto eindigt met proximus.be
De mailbox is gekoppeld met gmail, daar krijg ik die bevestiginsmail van Lotto ook niet binnen!

Kan het dan zijn dat ik nog andere e-mailberichten mislopen ben ondertussen?
Inderdaad Skynet en Proximus.be is het zelfde alleen kunnen er geen nieuwe accounts meer aangemaakt worden met de naam "Skynet" en nog enkel met de naam "Proximus".
Als je via gmail je proximus mail gaat ophalen, wat ik ook doe, moet die eerst binnenkomen op proximus.be
Je kan ook altijd eens gaan kijken wat in je mailbox in staat van proximus via :
https://webmail.skynet.be en daar inloggen.
Elsa
In webmail kon en kan ik geen bevestigingsmail van Lotto terugvinden, dan komen ze ook niet door naar gmail natuurlijk.
Erg is dit allemaal niet, maar het is een beetje een stom probleem.
vraag anders eens aan de technische dienst of het een gekend probleem is 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Misschien is er al een oplossing voor ook dan?

Reageer