Vraag

Lijst met regels vol?

  • 18 June 2019
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb zéér veel regels in mijn webmail staan om de catastrofale hoeveelheden spam te blokkeren. Ik kan echter blijkbaar geen nieuwe regels meer maken. Zou het kunnen dat ik aan de limiet zit? Ik wil namelijk nóg hopen dergelijke crapmails definitief blokkeren, want de verzenders slagen er altijd weer in om nieuwe fake adresjes te maken.

6 reacties

Bijkomende opmerking: als er een beperking is van het aantal regels, dan zou dit door Proximus ook best aan hun onderstaande webpagina toegevoegd worden
👉 https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_rules/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/functies-van-uw-mailbox/e-mail-filters-instellen.html
Reputatie 6
Badge +3
Het heeft geen zin om per mailadres regels tegen spam in te stellen. Er komen altijd nieuwe mailadressen bij.


Beter is een Gmail account te nemen want Gmail filtert zelf spam.
Daarom loopt de lijst ook vol of ze moet een oneindig aantal regels toelaten ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Eventueel (bij voorkeur) een aantal combineren, zo schrap ik bv alles type "from" bevat:
.cf, .gq, .gf, -team.ga, -be.ga, -markt.ga, -coupon.ga, @papal, …

P.S.
hoeveel regels hebt u al gedefinieerd (ik heb er in het totaal +/- 60 actief sinds "de start van de skynet-stortvloed"
de laatste tijd is het in mijn Px-box "vrij kalm" qua "spam"
toegegeven max. 1 week geleden aan "Px abuse" toch een bemerking (met bron-bijlage) gegeven m.b.t. .ga spam die er ondertussen toch vrij goed gekend is en waarvan "de onderschepping" normaal zou mogen verwacht geweest zijn...
bij mij is het ook zeer kalm, maar die is daarom niet bij iedereen kalm als ik dit hier allemaal lees...
Reputatie 1
Ik denk dat ik toch intussen meer dan 100 regels heb.

Reageer