Skip to main content

Helaas wil de modem weer eens niet meewerken. Nu moet ik een lijnnummer ingeven maar heb dit niet. Staat niet op de factuur. Graag spoedig antwoord aangezien ik een huurder heb die nu geen TV kan zien!

Charlotte, 

Ik had het al vermoed dat het zo simpel niet ging zijn :relaxed: .
Bedankt voor de info


Martin, 

 

Hierin redeneer je verkeerd 😉 Fiber klanten, die over alle producten beschikken hebben 3 nummers.

  1.  Het FCID nummer  (het langste nummer die start met een 1)
  2.  De TV SSID (die ook start met een 1 maar een stuk korter is)
  3.  Het telefoonnummer, zoals we deze nu kennen bij koper klanten

@Charlotte.D een fibernummer komt dan toch overeen met een lijnnummer/telefoonnummer bij koper dat je moet invoeren bij het aansluiten van een decoder; of redeneer ik verkeerd?


Goeiemorgen,

 

In je modem staat geen lijnnummer geregistreerd, wel in je decoder. Ik wou je fiber nummer via een privé bericht doorsturen, maar ik zie dat je beschikt over meerdere fiber lijnen. 
Kan je mij via een privé bericht even het adres geven waarop je deze wil plaatsen? Zo kan ik direct het correcte lijnnummer doorgeven. 


Hopelijk hebben ze op de helpdesk “anthonuenidonk” vlug kunnen helpen.


Normaal gezien zou het lijnnummer ook moeten vermeld zijn op de papier van de aansluiting, samen met de log-in gegevens voor de internetverbinding.


je zou best direct bellen naar 0800 22 800 want hier komt niemand van proximus zelf op het forum tijdens het weekend.

kun je ook het lijnnummer niet teugvinden via http://myproximus.be 


Reageer