Beantwoord

lijn op retour gezet

  • 13 February 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Donderdag is er een interventie geweest om mijn internetlijn te herstellen.Blijkbaar hadden ze mijn lijn in de verdeelkast op de retourlijn aangesloten.

Ik heb dan mijn lijn gecheckt en ik zat op een afstand van 140 m met goede waarden.

Deze avond opnieuw gecheckt omdat ik storingen op tv had en veel jitter op het internet heb, nu zie ik na de test dat ik op een afstand zit van 195m!!!!! En een slechte waarden. Ik vermoed dat ze mij vandaag opnieuw op een retourlijn aangesloten hebben en iemand anders op mijn connectie aangesloten.

Kan dit zomaar? Goed bezig proximus

icon

Beste antwoord door kris_057 13 February 2023, 21:51

Bekijk origineel

2 reacties

Mss Is het te wijten aan capacitieve koppeling bv door geen 100% goed contact ergens?
Maar laat ons hopen dat PX medewerkers morgen meer info kunnen verstrekken over de kwaliteit van je lijn.

Mss Is het te wijten aan capacitieve koppeling bv door geen goed contact ergens?
Maar laat ons hopen dat PX medewerkers morgen meer info kunnen verstrekken over de kwaliteit van je lijn.

Beste Martin,

Alvast bedankt voor de reactie. Momenteel is er nog een interventie met lasers op komst ( voor de 3 keer mijn oprit opbreken ondertussen) maar dit terzijde. Donderdag was de technieken hier geweest om een deel al op te lossen. Hij zei dat ik op de retour was aangesloten en ging mij vervolgens oo de correcte lijn aansluiten. Hij vermoedde ook dat bij de aansluiting vervolgens iemand anders slechtere verbinding ging hebben…

Nu zal er een klacht geweest zijn door iemand anders een ondertussen een technieker in de kast opnieuw de lijnen opnieuw verwisseld, waaronder mijn lijn,hebben met alle gevolgen vandien. 

Het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak, mijn lijn wordt steeds op de retour gestoken ten koste van andere…

Misschien is het nu idd enkel doorgekoppeld door de fout... We zien wel..

Reageer