Beantwoord

LG TV screen share van onbekende

  • 6 December 2020
  • 6 reacties
  • 1471 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik was tv aan het kijken en opeens komt er te staan dat iemand ‘screen share’ wil doen. Dit is men buur namelijk, omdat ik zn naam herken.

 

Moest dit niet via hetzelfde wifi netwerk zijn om te werken? Of kan dat ook anders?

 

Enige info is welkom.

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door revansgc 6 December 2020, 19:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Via de Screen Share functie deel je de beelden van bv. je Android apparaat met de TV.

Kan dit via bluetooth?

Dat kan zie:

Open the Screen Share app on your LG TV. On your PC, go to Settings > Devices. Select Bluetooth and Other Devices > Add Bluetooth or Other Device. In the dialog box that appears, select Add a Device (Choose Wireless Display or Dock). 
Cfr.:→ How to Do Screen Mirroring on LG Smart TVs - Lifewire

Hmmm, dan zal het dat zijn.

Als ik men wifi uitzet van men LG (en via wired connecteer), is bluetooth uit, anders blijft die aan. (ik kan die blijkbaar niet individueel uitzetten...)

Bedankt voor je antwoord, Martin.

Reputatie 6
Badge +3

Het klopt dat niet alleen via Wifi screensharing gedaan wordt. 

Mijn smart TV is ook met kabel verbonden, maar omdat de Bluetooth functie aan staat, krijg ik wel eens een onwetende buur die mijn TV probeert te gebruiken.

Het hangt ook van TV tot TV af hoe die instellingen uit kan gezet worden.

Het klopt dat niet alleen via Wifi screensharing gedaan wordt. 

Mijn smart TV is ook met kabel verbonden, maar omdat de Bluetooth functie aan staat, krijg ik wel eens een onwetende buur die mijn TV probeert te gebruiken.

Het hangt ook van TV tot TV af hoe die instellingen uit kan gezet worden.


Ok, ik heb hier al weer iets bijgeleerd! :)

Bedankt!