Vraag

Kwaliteit van website

  • 21 July 2019
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik vraag mij af of er zich iemand bij proximus verantwoordelijk voelt voor de website
Mijn ervaringen:
- bij het oproepen van volgende webpages zitten er tussendoor franstalige paginas alhoewel en andere taal gekozen werd
- bij het aanmaken of wijzigen van paswoorden weet je nooit of het lukte, meestal moet je het een paar keer herdoen
- bij het veranderen van het gsm nr voor het resetten van paswoorden moet je en code ingeven die toegstuurd zou worden via SMS. Heb dit meerdere keren geprobeerd en wacht daar nu nog op
- bij het veranderen van het paswoord van je PPPoE is het probleem nog erger. Als je het verandert en je geeft het nieuwe wachtwoord in router in maak je grote kans dat je helemaal zonder internet en telefoon! zit. Je moet dan hopen dat je alle gegevens bij de hand hebt en iemand kunt berijken bij de helpdesk. Dat duurt wel een tijdje. Die mensen kuenn dan wel alles doen op de router en de verbinding met het internet terug herstellen. maar zij kunnen je niet zeggen of het nieuwe paswoord nu werkt of niet. En als je dan op een plaats zit zonder mobiel ontvangst is je dag gered.
- Ik wou ook een paar technische vragen via email stellen. Dit is niet mogelijk. Je kan zelfs geen klacht indienen. je komt altijd ergens anders terecht dan je wil. Ik heb de tijd niet om uren in het forum naar antwoordn te zoekn die dan niet werken
- last but not least: erzijn drie taalgemeenschappen in Belgie maar de website is enkel in NL,FR en EN maar geen Duits!

Is dit klantvriendelijk. Ik vindt van niet!
Heeft daar iemand een oplossing voor?

4 reacties

de enige weg om een kalcht- en formulier en e-mail formulier in te vullen is lang s deze weg
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Morgen komen de mensen van proximus terug langs op het forum.
heb je al eens geprobeerd?
kijk eens op de screenshot, dan weet je wat ik bedoel.
De enigste mogelijkheid die ik gevonden heb is een vraag stellen over je contract.
En waarschijnlijk verwijst de commerciele dienst naar de collegas van de technische dienst door...
Ik weet het inderdaad, vind het ook maar alles behalve......,
maar ja blijkbaar wilt Proximus het zo, het enigste wat nog op iets trekt is als je de weg volgt om een klacht in te dienen i.v.m. een factuur, maar voor de rest loop je altijd vast en krijg je nooit wat je eigenlijk wel zou willen …..
Reputatie 7
Badge +3
Beste Econ
bedankt voor je feedback ivm onze website.
Ik kan dit doorgeven aan de bevoegde dienst.
Kan jij ondertussen je profielgegevens aanvullen ? klantennummer en een contactnummer
Indien mijn collega's je later nodig hebben voor info, kunnen ze je contacteren.
Groetjes,
Tina

Reageer