Vraag

Krijg sommige mails in mijn skynet inbox op mijn ipad niet verwijderd

  • 17 March 2022
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Sommige mails op mijn skynet adres komen steeds met label ongelezen terug nadat ze verwijderd heb uit mijn inbox op mijn ipad. Als ik op mijn proximus webmail kijk zie ik dat die mail tientallen malen in mijn inbox zit.


6 reacties

Ter info: zie → Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +4

@harrie2 Kan je me via PB wat meer concrete info doorsturen hierover ? Via welk mailprogramma, welke mails geven problemen (verzender, ontvanger, tijdstip,...) Dan kan ik dit laten nakijken. 

Ik lees mijn mails op mijn ipad en mijn iphone met het standaard apple email programma. Hetis een skynet adres dat via een imap.proximus.be account binnenkomt. Regelmatig zie ik,als ik mijnmails aan het lezen ben, nieuwe emails in mijn emailbox verschijnen die na enkele seconden terug verdwijnen om na enkele uren of langer terug te verschijnen. Ik vind dit zeer vervelend omdat ik niet weet of ik zo emails mis die niet terugkomen en definitief verdwijnen.

Reputatie 7
Badge +3

@harrie2 

ondervind je dit ook op de webmail? 

Webmail | Proximus

 

Geert

Dat heb ik nog niet gecheckt. Ik vind het veel handiger om de vertrouwde emailapp van apple op mijn ipad te gebruiken. Ik heb de webmail al wel eens gebruikt maar vind dat het inladen erg traag gaat.

Reputatie 7
Badge +4

@harrie2 De reden waarom we dit vragen is om te kijken of het gelinkt is aan je mailprogramma of aan onze mailservers. Als je via de webmail inlogt, zit je rechtstreeks op onze server zonder enige tussenstap. Op die manier kunnen we al enkele oorzaken uitsluiten. Je mag daarnaast natuurlijk nog altijd je vertrouwde mailprogramma blijven gebruiken. 

Reageer