Klantendienst wil/kan probleem niet oplossen (internet valt geregeld uit)

  • 30 December 2012
  • 0 reacties
  • 368 Bekeken


Hallo iedereen


Ik heb nu toch al een paar manden last van internet die geregeld uitvalt. Dit is dus meerdere keren dagelijks dat het internet zonder enige reden geen verbinding meer heeft. (Meestal zet ik dan de computer in slaapstand en terug opstarten om connectie te krijgen).


De eerste keer dat ik hiervoor belde naar belgacom moest ik via 192.168.1.1 de poort veranderen.


Toch kwam het probleem terug na een tijdje, opnieuw gebeld en toen gaven ze me terug aan de poort te veranderen maar deze keer een ander cijfter. Toch kreeg ik het probleem geregeld maar had geen zin om te bellen.


Nu zit ik laatste tijd terug veel op het internet en heb dit probleem al veeeeeeeel te veel meegemaakt deze dagen. Ik bel naar klantendienst, opnieuw raden ze mij aan om het nummer te wijzigen, deze keer 7 of 13, ik zeg ok nogmaals proberen, maar vandaag terug problemen. Ik bel naar klantendiesnt en zegt dat het nu wel eens met aan andere oplossing mag komen! Deze man raadde mij aan om van modem te wisselen, ik zeg tegen hem geen slecht idee, maar dit is pas 2 weken geleden gebeurt tijdens het switchen van adsl naar vdsl2, dus het ligt niet aan de modem ( anders zou ik toevallig 2 slechte modems met hetzelfde probleem moeten hebben).


Meneer zegt ok dat klinkt logisch ik zie ook geen storing, misschien gewoon nog even afwachten met de nieuwe poort?!? Is dat nu de reactie van een klantendienst die je verder moet helpen met de problemen, komaan zeg. Ze zouden er beter een kind van 5 jaar zetten die kan mij iedere keer hetzelfde antwoord geven. Ik heb al heel veel geduld gehad moet ik zeggen, maar krijg enkel standaard antwoorden?





Iemand hier wel goede raad ?

0 reacties

Geen reactie

Reageer