Beantwoord

klantendienst onbereikbaar bij storing

  • 14 August 2020
  • 29 reacties
  • 299 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Je kan inderdaad niks bij verliezen :wink:

Reputatie 7
Badge +4

@DirkJan Dat is inderdaad geen fijne ervaring. Ik heb je lijn nagekeken en je signaal is inderdaad onderbroken. Andere lijnen in de buurt zijn wel in orde. Kan je voor de zekerheid even nakijken of de kabel die van je modem (blauwe aansluiting achteraan) naar je telefoonstopcontact gaat zeker aan beide kanten goed insteekt ? Als dat het geval is zullen we toch iemand ter plaatse moeten sturen om dit verder na te kijken.

Reputatie 7
Badge +4

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_led/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/controlelampjes-op-je-modem.html

 

knipperend lampje: de DSL-synchronisatie is bezig.

  • Is het de eerste keer dat er een Proximus-lijn bij je wordt aangesloten? Of heb je nieuwe diensten besteld (internet, tv of een vaste lijn )? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft knipperen totdat de dienst geactiveerd is op de lijn.
  • Is het ook de eerste keer dat je je b-box 3 aansluit? Het lampje van de DSL-synchronisatie  blijft gedurende max. 30 minuten branden tijdens de configuratie en de update van de modem.
  • Zo niet, controleer de kabel tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de modem en wacht 30 minuten.

die controle zal al gebeurd zijn volgens mij aangezien ik dit ook al eerder aangegeven heb en  ook door @HadewychT 

Reageer