Vraag

klacht ongevraagde instalatie

  • 6 May 2021
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Bij mijn bejaarde schoonmoeder van 87 jaar zijn vandaag mensen van proximus langs geweest met de vraag installeren van modem voor internet … nee want ik gebruik geen computer en heb alleen een oude telefoon, ja mevrouw maar we gaan dat installeren voor de toekomst.

Mensje is slecht te been, hoort en verstaat alles maar amper en op hun reactie van het moet voor de toekomst hé mevrouw laat ze hen binnen.

De vaste telefoon die naast haar zeteltje staat om er snel bij te kunnen als ze gebeld word, die word weggenomen en verplaatst naar 2 kamers verder waar ze de modem hebben geplaatst...1 als de telefoon nu gaat hoort ze hem niet en 2 als ze hem bij toeval wel hoort is deze al gedaan tegen de tijd dat ze bij de telefoon is… mensje gaat zich willen haasten wat de kans op vallen vergoot 

Het alarm dat ze om haar pols draagt is (was) mee verbonden bij de telefoon… nu dus niet meer :frowning2:

Waarom misbruik maken van oude mensen die het woord internet amper kennen, die zeggen dat ze dat nooit zullen gebruiken…. en als ik bel om het te melden krijg ik als antwoord, als u geen bewijs kan voorleggen dat mevrouw geen beslissingen meer mag nemen dan hebben wij geen fout gemaakt…..MENEN ZE DAT NU ….ik noem dat misbruik maken van oude mensen, tis maar 59 euro per maand mevrouw ECHT  …. 59 euro voor iets wat niet gebruikt gaat worden en een telefoon die op een plaats waar ze nooit op tijd bij kan , hij stond bij haar zetel voor haar veiligheid …

ze kijkt tv via telenet maar toch gaat proximus die mensen hun internet aansmeren, waar is jullie respect voor mensen die nu totaal in de war zijn en denken dat hun een fout gemaakt hebben….NEE PROXIMUS JULLIE ZIJN HIERIN HEEL ERG FOUT 

gewoonweg schandalige praktijken vind ik dit 

 


4 reacties

ik kan het bijna niet geloven dat dit iemand van Proximus zelf was, ‘t is één of ander reseller geweest zijn zeken, enfin de Prox forummedewerkers komen straks wel langs om je hierbij verder te helpen.

Het was proximus zelf...ze hebben mij net telefonisch bevestigd dat ze bij mijn schoonmoeder internet hebben geïnstalleerd, fiber met een schone modem vlak naast haar bed, kan ze vannacht wakker liggen van de  flikkerende lichtjes  ... en stralen ook nog eens 

Het mensje is helemaal van slag omdat ze niet meer bij haar telefoon kan..

Proximus of wie dan ook... je doet dat niet, mensen om die leeftijd willen zo lang ze kunnen in hun huis blijven wonen en wij doen er alles aan om het hun zo makkelijk mogelijk te maken... telefoon in de buurt en alarm om de pols. 

En nergens waar je een deftig antwoord krijgt.. 

 

Ja nu begrijp ik het, het gaat over een fiber aansluiting en natuurlijk de meesten zouden een gat in de lucht springen als Proximus daarvoor zou aanbellen, maar natuurlijk is dit hier een heel ander verhaal en wacht je gewoon best de reactie van een @Proximus forummedewerker af wat ze kunnen doen om dit verder in orde te brengen.

De dame die ik net aan de telefoon had heeft het internet weer afgesloten... 

Nu mag ik alleen nog een nieuwe telefoon kopen met een extra unit, dat zal de enige oplossing zijn voor telefoonprobleem

Reageer