Vraag

klacht neerleggen ivm fiber aansluiting

  • 3 November 2022
  • 12 reacties
  • 862 Bekeken

Beste,

 

Gisteren werd bij ons thuis de fiber aanslutiing op onze huiswand aangebracht op een wijze die ons helemaal niet bevalt. We eisten op voorhand zo weining mogelijk boringen en stelden voor om de fiber langs bestaande kabels te leggen met spanbandjes. In de plaats daarvan werden overals boringen aangebracht met als gevolg dat er nu een lelijke zwarte kabel over onze hevel heen loopt. We eisen dat deze kabel herlegt worden op de wijze die we zelf voorgesteld hadden. Dank bij voorbaat om hiervoor het nodige te doen!

Ons klantnummer: 

61xxxxxxx


12 reacties

Beste Joel, ondertussen is de kabel herlegd zoals we gevraagd hadden. Dank voor de correcte afhandeling!

Ok, hartelijk dank. 

Reputatie 7
Badge +3

@Joost Carpentier Ik heb hiervoor dossier 51533866 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Marinken Stockman Feedback van Fiberklaar gekregen: We nemen dit met urgentie op met de constructiepartner voor Destelbergen.Ze zijn ermee bezig.Excuses alvast dat het zolang aansleept.Groetjes,Joel

 

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te horen!

Beste, 

Een tijdje terug werd hier in de straat en alle omliggende straten een fiber aansluiting gelegd. 
Ik woon in een nieuwbouw sinds 2021. 
Alles was aangelegd, tuin en oprit. Door de graafwerken voor de fiber aansluiting is mijn oprit(waar ze gegraven hebben en nadien weer dicht gelegd hebben) helemaal verzakt. 
nu met die hevige en langdurige regenval komt dit helemaal onder water te staan. 
ik heb reeds iemand laten komen om te kijken, en blijkbaar is de stabilisé weg en hebben ze nadien bij het terug dicht leggen van mijn oprit geen stabilisé gelegd waardoor dat stuk oprit langs de straat inzakt. Dit is allemaal nog maar aangelegd via een herkende firma sinds iets meer dan een jaar, dit heeft mij veel geld gekost, dus ik verwacht dat dit terug in orde komt zoals de staat hoe het was voor de fiber werken plaats vonden. 
In afwachting van een spoedig antwoord, vriendelijke groet. 
 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Marinken Stockman gelieve in het klantprofiel de nodige gegevens toe te voegen, zodat wij dit kunnen doorgeven aan de juiste dienst. Mvg, Heidi

Beste, 

Is dit nu volledig? 
 

Mvg M. Stockman 

Reputatie 7
Badge +3

@Marinken Stockman gegevens gevonden en aan betrokken dienst doorgegeven. Deze zal je verder contacteren. Mvg, Heidi

Beste Joel, kan je me laten wten hoe ik dit dossier 51533866 kan opvolgen? Alvast dank bij voorbaat!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Joost Carpentier Momenteel kan dit dossier van Fiber zelf niet opgevolgd worden.U mag altijd via deze weg de stand van zaken vragen.Dan kijken wij na hoever het ermee staat.Ik ga eerlijk met u zijn, de wachttijden zijn ongeveer 10 werkdagen vooraleer het dosssier aan iemand toegekend gaat zijn.Dit door het enorme  aantal vragen/aanvragen enz.Excuses daarvoor.Groetjes,Joel

Beste, 

tot op heden ben ik nog niet gecontacteerd. 
Graag dringend contact. 
 

mvg

M Stockman

Reageer