klacht ivm technische ondersteuning

  • 17 April 2021
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Ik ben het beu om telkens een andere operator aan de lijn te krijgen en om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Wat ik dan ook nog het toppunt vond was dat jullie een tevredenheids  enquête doorstuurde om ons nog beter van dienst te kunnen zijn terwijl we na een week nog steeds geen technische ondersteuning kregen voor ons probleem. MVG FAM. MAES 


This topic has been closed for comments

4 reacties

maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen best zoveel mogelijk privégegevens invullen op je forumprofiel zodat ze hier meer direct aan de slag kunnen

→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt.

Ik ben het beu om telkens een andere operator aan de lijn te krijgen en om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Wat ik dan ook nog het toppunt vond was dat jullie een tevredenheids  enquête doorstuurde om ons nog beter van dienst te kunnen zijn terwijl we na een week nog steeds geen technische ondersteuning kregen voor ons probleem. MVG FAM. MAES 

Heel herkenbaar verhaal. Zo hebben wij een maand lang problemen gehad met opnames en uiteindelijk via dit forum is het dan toch goed gekomen. 

Toppunt van dit alles: de dag erop hadden we opnieuw contact met een medewerker die ons doodleuk vertelde: “Ja, wij kennen dit probleem. Is binnen de 10 minuten opgelost”. <.<

Wat ik hieruit geleerd heb: de juiste profielen kan je hier vinden, de telefonische ondersteuning is helaas maar bagger. Spijtig voor alle mensen die deze weg niet vinden.

Reputatie 6
Badge +3

@Omie welke ondersteuning heeft u nodig?

Als u ook uw klantennummer of lijnnummer kan toevoegen aan uw forumprofiel zoals Martin vermeld heeft, kunnen we het langs hier ook nakijken.

Beste YorickP

Eerst en vooral bedankt voor je reactie. Ons probleem is ondertussen opgelost via een externe dienst.

 

 

MVG Fam Maes