Beantwoord

Klacht ivm ondersteuning Website

  • 15 January 2018
  • 1 reactie
  • 276 Bekeken

Ik heb tien jaar een website via Belgacom/Proximus. De software die mij,nwebsite ondersteunt (opmaak en aanpassingen) is al enkele malen gewijzigd.
Ik heb de laatste tijd geen wijzigingen aangebracht aan mijn website. Dat wil ik nu doen, en plots blijkt dat ik dat niet meer kan, omdat het programma dat ik heb gebruikt niet meer ondersteund wordt. Ik kan mijn website dus niet meer aanpassen.
Ik heb dit op 19/12/17 gemeld op het nr 080023452. Die konden mij enkel een ticketnr geven (10022467) maar niet helpen. Via het nr 03222354000 op 19/12/17 kreeg ik een 'expert' aan de lijn. Die kon me niet onmiddellijk helpen, maar ging het navragen. Op 22/12/17 terug naar 080023452 gebeld. Die dag gemiste oproep van 03222354000. Enkele dagen later wel tel van 03222354000 om te melden dat er nog steeds geen oplossing was en dat de expert aan de lijn een week op vakantie ging. Hij zou me de tweede week van januari terug bellen. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik nog steeds geen oplossing. Ik heb een klein studiebureau en geef op mijn website daarover informatie. Ik wil die informatie nu dringend aanpassen;
Ik wil over dit alles bij Proximus per mail een klacht indienen over het gebeuren en de slechte opvolging. Op de website van Proximus vind ik evenwel nergens een mogelijkheid en zie me verplicht om dit via dit forum te doen.
icon

Beste antwoord door SamuelD 16 January 2018, 11:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dirk kan je even een prive bericht sturen naar Het Proximus Team en ons even informeren over welke website het juist gaat en welk programma dat je gebruik?

Reageer