Beantwoord

Klacht installatie internet en digitale tv

  • 6 January 2018
  • 5 reacties
  • 258 Bekeken

op 4januari is er een technieker langsgekomen om internet en digitale tv te installeren
al snel bleek dat er ergens een probleem was met een kabel in de straat dus kun het boeltje niet worden geinstalleerd.
De technieker keek voor een andere afspraak maar dit ging meer dan 2 weken duren en is moeilijk voor ons om daarvoor speciaal vakantie te nemen.
dus heb ik gebeld naar klantendienst met de vraag of het mogelijk wad om dit zo snel mogelijk op te lossen.
de mevrouw in kwestie zei dat dit geen enkel probleem was en verzekerde mij dat dit dezelfde dag of de vrijdag of zaterdag in orde kwam en dat een technieker mij ging opbellen diezelfde dag nog.
savonds nog niemand aan de lijn gehad dus belde ik zelf. die zij dat het is genoteerd en dat een technieker mij half uur op voorhand ging bellen en dat dit zeker vrijdag of zaterdag ging in orde komen. dus vrijdag terug vakantie kunnen nemen maar tegen de avond nog niemand gehoord.
nog eens gebeld maar ze konden mij niet zeggen wanneer er iemand ging komen maar dit ging zeker gebeuren zaterdag tussen 8 en 16u (vandaag)
deze morgen om 11u belde ik terug om te vragen hoe het zat (wil niet heel de dag zitten wachten op een telefoontje) en die schakelde mij door naar de technische dienst (om er van af te zijn) maar de lijn werd plots verbroken, dus belde ik terug en had terug iemand anders aan de lijn, en die wist mij plots te vertellen dat ze een aanvraag hadden ingediend de donderdag bij de gemeente om te werken in de straat maar nog geen antwoord hadden gekregen en dat dit meestal 5werkdagen duurt. waarom houden die andere mij dan aan het lijntje? konden ze dat de donderdag niet direct zeggen? heb daarvoor 2dagen en half moeten thuisblijven voor niets? goede start van een nieuwe samenwerking zou ik zeggen!!!! hoop dat ze dit lezen van proximus want heb hier al zitten zoeken achter een klachtenformulier maar vind dit niet direct terug...
icon

Beste antwoord door tina.b 10 January 2018, 08:58

Bekijk origineel

5 reacties

klachten formulier kan je vinden langs deze weg >
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Reputatie 7
Badge +4
Dag Niels, kan je me via een privé bericht even je klantennummer of je lijnnummer doorgeven? Dan kan ik dit onmiddellijk even voor je nakijken. Groeten, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
6XXXXXXX7
[Edit ThomasP: Klantid publiek verborgen]
En heb al op tal van manieren die klacht ingediend maar nog van niemand antwoord gekregen ...
Reputatie 7
Badge +3
Niels,

er is momenteel een dossier lopende ivm je vragen. We stellen een dossierbeheerder aan die contact met je zal opnemen. Excuses dat het langer duurt.

Mvg,

Tina

Reageer