klacht installatie

  • 18 January 2022
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Dag,

 

Gisteren een installatie laten doen door Proximus. De installateur beloofde me dat het internet boven via de kabel en PLC adapter zou werken maar dit is niet het geval. De PLC adapters geraken niet in connectie met elkaar. Na vandaag verscheidene malen de technische dienst te bellen had men beloofd een technieker te laten langskomen op de zelfde dag nog. Echter hebben wij niemand gehoord. Dit is geen service. Ik verlies nu 2 volledige werkdagen zonder een goede installatie.

 

Na een laatste keer bellen heb ik een afspraak morgenmiddag wat te laat is.. 

 

Vandaar deze klacht zodat alles snel in orde kan komen zonder bijkomende kosten! Klantennr. 623******

 

Gr stephen

 

 

 

 


4 reacties

in afwachting van een reactie van een proximus forummedewerker kun je altijd zelf eens de plc’s resetten 

→ Je PLC-adapters resetten | Proximus   → Betekenis Lampjes op je PLC & Proximus toestellen

Dag Martin,

Bedankt voor de tip.

Beide zijn meermaals gereset geweest samen met de hulpmedewerkers aan de telefoon van de technische dienst. Maar dit mocht niet baten..

 

Vriendelijke gr stephen

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Sdcl 

ik heb je bericht doorgestuurd naar de technische collega’s met vraag voor hulp.

Groeten

Tina

Na een 2de tussenkomst van de technieker werd de installatie ditmaal goed uitgevoerd. 

 

Stephen

Reageer