klacht Indienen!

  • 31 December 2021
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1

 

Best,

Via deze weg zou ik heel graag een klacht willen indienen over de dienstverlening naar de klant toe, ik had sinds 14dec tot 30dec  geen toegang tot de dienst internet/digitale tv., wegens kabelbreuk in de straat waar ik woonachtig ben. als telefonische een klacht/compensatie wil opstarten wordt ik gewoon van het ene kastje naar het ander kastje gestuurd. heb echt geen  nood aan jullie onzin spelletjes om mij aan het lijntje te kunnen houden.


4 reacties

Reputatie 1

@Negenduust91 Ik heb de nodige info ingsproken op uw voicemail van gsm.Fijn eindejaar toegewenst.Groetjes,Joel

Bij deze wil ik jou bedanken voor de snelle reactie naar mijn post. sorry dat ik helaas niet heb kunnen opnemen wegens de drukte in de supermarkt. bij deze wens ik jou ook fijn eindejaar toe.

gr maxime 

Reputatie 7
Badge +3

@Negenduust91 Ik heb de nodige info ingsproken op uw voicemail van gsm.Fijn eindejaar toegewenst.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Het is ook zo dat er pas een compensatie bepaald wordt nadat alles terug hersteld is.

zo ver was ik inderdaad al op de hoogte, ik vind het gewoon een schande dat ze mij niet wouden helpen omdat mijn vader niet bij mij in de buurt was, ik ben wel de persoon die elke maand 62,50 euro betaald voor tv+ internet., mijn vader bij deze ook niet geneigd om te gaan bellen naar proximus, daarom doe ik het via deze manier.

 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Het is ook zo dat er pas een compensatie bepaald wordt nadat alles terug hersteld is.

Reageer