Beantwoord

Klacht aansluiting internet: bestelling wordt steeds annuleerd

  • 11 January 2018
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Op 5 december 2017 heb ik via de webshop een Internet Maxi-abonnement besteld. Wij waren niet ontevreden over onze vorige provider, maar door een personeelsvoordeel op mijn werk kunnen wij voor een kleine bijdrage van het Maxi-abonnement genieten. Ik heb in de webshop een datum gekozen voor installatie, 18 december. Die bewuste 18de december heb ik thuis zitten wachten tot de technicus kwam, maar die is niet gekomen. Ik heb gebeld naar de klantendienst, waar men mij doodleuk vertelde dat de bestelling door het systeem geannuleerd was. Wij waren hier niet over op de hoogte gesteld. De medewerker heeft aan de telefoon het abonnement opnieuw besteld en een nieuwe datum gegeven voor installatie, 9 januari. Eergisteren opnieuw tevergeefs zitten wachten op de technicus; na een telefoontje 's avonds aan de klantendienst bleek dat het abonnement opnieuw geannuleerd was. 10 januari is er een nieuwe aanvraag gebeurd en heeft men mij beloofd dat het in orde zou komen, vandaag bel ik opnieuw naar de klantendienst om een installatiedatum te krijgen en hoor ik dat de aanvraag opnieuw geannuleerd is. De medewerker heeft nu het abonnement nogmaals aangevraagd en ons een installatiedatum gegeven (22 januari), maar vindt u het vreemd als ik zeg dat ik er niet meer van durf uit te gaan dat ik op 22 januari een technicus zal zien? Ons internet bij de vorige provider is vanaf morgen ook opgezegd. Wij hebben daar gevraagd of er nog een verlenging mogelijk is, maar indien dat niet het geval is, zitten wij vanaf morgen zonder internet, terwijl we dit allebei nodig hebben voor ons werk. Bovendien lopen we hier ook geld mis doordat we deze maand eigenlijk al het personeelsvoordeel hadden moeten genieten en heb ik al twee verlofdagen opgeofferd aan wachten op een technicus die niet gekomen is.
Technisch gezien is hier alles in orde, alle aansluitingen zijn aanwezig, want tot februari 2017 hebben wij hier Proximus gehad. Geen enkele van de negen medewerkers met wie ik contact heb gehad via de telefoon, kon me trouwens vertellen waarom de aanvraag steeds geannuleerd wordt. Ik ben het beu aan het worden om telkens opnieuw mijn (steeds langer wordende) verhaal te doen aan de telefoon; ik hoop dat er een medewerker op het forum onze klacht ter harte neemt en dit eens grondig onderzoekt.

Vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 16 January 2018, 14:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Thomas, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik na wat ik van je aanvragen en annulaties kan terugvinden. Groetjes Freya
Het vervolg. Vandaag is de technicus wel degelijk gekomen, om mij mee te delen dat er eerst een lasser moet komen voor wij op internet kunnen worden aangesloten. Die lasser kan ten vroegste over twee weken komen ... Aangezien wij al tien dagen zonder internet zitten en we het ons niet kunnen permitteren om nog twee weken langer offline te zijn, hebben we de bestelling geannuleerd. Spijtig.

Reageer