Vraag

klacht aansluiting

  • 25 November 2020
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Vandaag kwam er eindelijk (na een maand wachten) een technicus langs om een tv en netwerk aansluiting in orde te brengen. Het begon meteen goed, mijn adres was na 3 contacten nog steeds niet correct ingegeven blijkbaar. In de winkel werd er bevestigd dat het zou gaan om een fiber aansluiting, echter vertelde de technicus mij dat dit niet mogelijk was. Even later melde hij mij ook dat aansluiten helemaal niet mogelijk was, daar Proximus maar 1 lijn had voorzien voor een appartement van 4..
Opnieuw een maand wachten tot dit misschien opgelost word. Een klacht indienen lukt nergens, dan maar via deze weg.
Een compensatie lijkt mij ook wel gepast. Thuis werk in deze tijden is allemaal mooi, maar daar heeft men wel internet voor nodig.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @zandervdl vul je de klantgevens aan op het profiel, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Wat mouw getrek bij de juiste personen en het is plots wel mogelijk binnen de week langs te komen om jullie eigen vergissing recht te zetten. Triest dat dit pas kan na zelf actie te moeten ondernemen. 
Ondertussen zit er al meer dan een maand tussen de bestelling en de installatie. In al die tijd kan ik niet optimaal gebruik maken van mijn audio, ventilatie, en verwarming systeem, want deze dienen namelijk de dag van vandaag verbonden te zijn met een netwerk. Zeer vervelend, maar het vervelendste van al vind ik nog dat ik ook al die tijd al afhankelijk ben van mobiele data en vooral de wifi verbinding van mijn buurman. Al een geluk dat deze man zo vriendelijk is en begrijpt dat thuis werk, zonder netwerk nogal onpraktisch is. Ook even vermelden dat ik ook opnieuw een verlofdag moet inzetten omdat de technicus pas kort voor aankomst bericht laat en ik niet het risico kan nemen om net op dat moment niet midden in een vergadering te zitten. Met de feestdagen in zicht, zijn dit dagen die ik graag voor andere doeleinde gebruikt had.

In een poging dan toch nog iets positiefs uit heel deze ervaring te halen, stak ik mijn licht op ivm het cadeau voor nieuwe klanten. “sorry meneer, maar uw bestelling dateert van vóór deze actie”. Bij mijn weten heb ik tot op heden geen internet verbinding op mijn naam, en zeker na heel deze soep leek mij dit een klein gebaar.
Dus beste Proximus, ik ben nog steeds in blijde verwachting hoe we deze hele situatie gaan recht zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@zandervdl  In verband met promoties is het inderdaad zo dat de datum van de aanvraag telt.. Bij jou zie ik namelijk dat de promotie werd toegekend van een korting gedurende 3 maanden. Dat was op het moment van jouw aanvraag de promotie van het moment. Mijn excuses alvast voor het ongemak en de vertraging. Groetjes, Antonella