Vraag

klacht

  • 21 November 2019
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Op 20/11 om 7u viel internet uit op de modem. Na contact met de technische dienst kreeg men het niet in orde. Om 18udie dag belde ik terug. Nog steeds geen resultaat. Men beloofde mij een nieuwe modem om op te halen bij een ups punt de dag nadien. Vandaag 21/11 krijg ik een sms van ups dat ze de modem pas afleveren op zaterdag 23/11 (zie foto). Ik bel opnieuw en moet bijna smeken om een technieker te laten komen. Ze bevestigen mij een technieker vandaag nog tussen 12u30 en 16u30. Maar krijg geen bevestiging. Als ik terug bel staat de afspraak pas morgen22/11! Echt geen service op dit gebied. Zit in ondertussen 3 dagen zonder internet. En ik werk van thuis. Dat dit nog kan. 


2 reacties

Tip: Het is niet aangeradden om privé gegevens op een openbaar forum posten om eventueel misbruik te vermijden.

Reputatie 7
Badge +3

@tom.demaeyer

dit is inderdaat niet fijn om te vernemen. Namens Proximus onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Ik heb je dossier erbij genomen en stel vast dat er inderdaad een afspraak gemaakt is voor morgen (22/11) tussen 12:30 en 16:30.

Ik heb een mail gestuurd naar onze dispatich met de vraag of er indien mogelijk vandaag nog iemand kan langskomen.

Ik wacht het antwoord af.

 

Wanneer je internetvebinding hersteld is zullen we ervoor zorgen dat je door onze medewerkers van de klantendienst zal worden opgebeld om een tegemoetkoming te overleggen.

 

mvg

Geert

Reageer