Beantwoord

KLACHT

  • 9 March 2018
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Ik heb 2 internetconnecties bij Proximus.
1x internet start en 1x internet comfort.
Op woensdag 7 maart 2018 heb ik naar Proximus gebeld om de internet start ook om te zetten naar internet comfort.
Wat heeft proximus gedaan:
De internet comfort omgezet naar internet maxi ( en is duurder)
Internet start hebben ze zo gelaten.
Dan teruggebeld om die vergissing te melden en ze gingen dat rechtzetten, beide connecties naar internet comfort.
Wat heeft proximus gedaan:
NIETS!
Op vrijdag 9 maart 2018 teruggebeld.
Wat hebben ze gedaan:
Internet start omgezet naar internet maxi
Internet confort omgezet naar internet maxi.

DOE ZO VOORT. NIET DOEN WAT DE KLANT VRAAGT, DAT IS DE BESTE MANIER OM JE KLANTEN WEG TE JAGEN.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 9 March 2018, 15:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste,
Ik ben zelf klant van proximus, en als je gaat gaan kijken naar de site, dan zie je maar 2 verschillende internet abonnementen, nl: start en maxi. Confort bestaat niet meer.
Maar het is wel jammer dat ze jouw confort omgezet hebben naar een MAXI. Terug zetten zal niet meer mogelijk zijn, maar je kan het altijd proberen. Ik heb intertijd zoiets meegemaakt met mijn GSM Abo door te veranderen van pack.

Mvg,

Didier
TUI & VWHWI: als je bij een oud pack je comfort omzet naar maxi verlies je ook uw oud pack, volgen ik al verschillende keren vernomen heb, en wordt het familus of tuttimus!
Reputatie 6
Badge +3
Er zijn enkel 2 mogelijkheden
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen.html
Geleive voor verder correspondentie deze link te gebruiken.
Mvg. Wilfried

Reageer