Vraag

Kan weer niet inloggen nu niet met mijn Client mail ook

  • 17 November 2021
  • 30 reacties
  • 387 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik kan niet meer inloggen op mijn Webmail en ook niet via mijn Client.

“Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord” en ik heb niks gewijzigd .

Paniek alom.

 


30 reacties

Zelfde hier - alle skynet-emailaccounts van het gezin zijn onbereikbaar

Reputatie 4
Badge +1

Met de app lukt het ook niet meer “ controleer of de gegevens correct zijn” wat is er toch aan de hand!

 

Reputatie 4
Badge +1

@BingoManiacn Verschijnt er hetzelfde als bij mij dan?

 

hopelijk weten de proximus forummedewerkers morgen een oplossing, want er zijn er al enkelen die melding dat hun inloggegevens niet kloppen en als ze het wachtwoord veranderen is het blijkbaar dan ook nog niet in orde.

Reputatie 4
Badge +1

Hoe en waar moet je het wachtwoord  van je e-mail account veranderen?

Moet je daar uw huidige wachtwoord dan voor opgeven ( ook als het niet werkt om in te loggen?)

Wat als bv je mail account gehackt is ?( zeg niet dat het zo is he maar zou dat toch graag willen weten)

Ik kan niet meer inloggen op mijn Webmail en ook niet via mijn Client.

“Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord” en ik heb niks gewijzigd .

Paniek alom.

 

Zelfde hier

Hier hetzelfde. Dit weekend al vastgesteld dat de mailapp van Proximus niet meer goed werkte. ‘Postvak in’ wilde niet synchroniseren en een foutmelding ‘vernieuwen mislukt’. Wanneer ik de Proximus webmail via browser opende kon ik zelfs geen mails zien in ‘Postvak In’.

Outlook 365 op PC en een opensource mailapp K9-mail werkte perfect en tot deze avond kon ik zonder problemen mailen.

Nu ook vastgesteld dat de Outlook op PC en K9 ook niet meer werkt - programma kan geen contact meer maken met de server.

 

De nieuwe versie van webmail app is een absolute ramp.

niks werkt nog. 

Hoe en waar moet je het wachtwoord  van je e-mail account veranderen?

Moet je daar uw huidige wachtwoord dan voor opgeven ( ook als het niet werkt om in te loggen?)

Wat als bv je mail account gehackt is ?( zeg niet dat het zo is he maar zou dat toch graag willen weten)

zie → Wachtwoord van je mailbox | Proximus

maar mss zijn ze bezig met eraan te sleutelen en is het maar tijdelijk.

ook sedert 19u40 geen mails meer kunnen ophalen

melding van update webmail 

 

Ter info: Bij mij kan ik nog alles doen op mijn proximus mailbox via mailclient Thunderbird

Reputatie 4
Badge +1

Nu lukt het weer zowel via Client als Webmail. Dat er veel problemen zijn dat mag toch wel gezegd worden hopelijk ..

nu ook de webversie http://webmail.proximus.be eens getest en ook daar werk alles nog, geen inlogprobleem. Dus het zal niet echt algemeen zijn bij iedereen.

Reputatie 2
Badge

Bij mij ook. Werkte terug maar nu weer niet meer, webmail nog wel. Kan niet synchroniseren. Zijn blijkbaar bezig aan en update. duurt nu al paar uur.

Reputatie 2
Badge

via Outlook ondervind ik geen problemen...

Inderdaad niet iedereen ondervindt het zelfde probleem ook via thunderbird en webmail ondervind ik geen problemen.

Ik kon gisteren gedurende enige tijd niet inloggen op mijn skynet mail, niet via Thunderbird, niet via webmail. Het “fenomeen” was wel maar tijdelijk.

Geen ramp dus voor mensen met een beetje geduld die niet hun brood verdienen dankzij hun skynet mail.

Ja, hier eergisteren lag in gans de regio TN er een dag uit en dit heeft inderdaad voor sommigen wel wat gevolgen.

Reputatie 7
Badge +4

Er waren inderdaad moeilijkheden om in te loggen gisterenavond. Dit is ondertussen opgelost. Onze excuses voor het ongemak

het was opgelost ja maar nu terug hetzelfde !

Reputatie 3
Badge

Ramp echt een ramp, waarom alles maar veranderen,

ze kunnen beter met hun pollen over af blijven de experts   :rage:

Reputatie 1

Voor mij de hele dag door al problemen, mails komen binnen en dan kan ik weer niet meer inloggen. Het is momenteel heel frustrerend daar ik enkele mails moet ontvangen waar ik onmiddellijk moet kunnen op reageren en ook documenten moet kunnen van afdrukken, dit is helaas nu niet mogelijk. Hopelijk word het snel opgelost, dat dit gebeurd kan altijd maar voor zo een lange tijd is zeker niet acceptabel. Dit is nu al sinds gisteren dat er grote problemen zijn, en tot op heden niet opgelost, dit geeft voor velen grote problemen. 

En lukt het ook niet via een mail client (applicatie).

Reputatie 4
Badge +1

Ik durf het bijna niet te zeggen maar hier gaat alles naar wens.

Tja, hier ook.
Ik gebruik altijd Thunderbird, maar naar aanleiding van dit en andere topics ga ik nu ook frequent naar mijn webmail kijken. Inloggen gaat niet vlot maar lukt wel.
Conclusie: mail werkt.

Reageer