Vraag

Kan ik misschien ook krijgen waarvoor ik betaal?

  • 19 February 2018
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Reputatie 3
Op 16.01.2018 werd door Proximus TV en internet geïnstalleerd in een pack met "onbeperkt" internet.
Na een bepaald verbruik, dat ik zelf niet kan raadplegen op "MyProximus", valt mijn internetsnelheid echter terug van 100Mbps naar 3Mbps maar helaas kan ik ook geen GRATIS volumepacks activeren via "MyProximus".
Dat alles heeft blijkbaar te maken met het feit dat mijn klantnummer een dubbele status heeft bij Proximus aangezien ik vroeger reeds geruime tijd klant was geweest en na een onderbreking van een jaar of vijf als klant ben terug gekeerd en daarbij mijn oud klantnummer terug heb toegewezen gekregen.
Ondanks dat ik meerdere keren per week met de klantendienst aan de lijn hang gebeurt dit gewoonlijk zonder enig resultaat behalve nogmaals een "lijntest" en een nieuw ticket dat wordt aangemaakt en bij de rest op de hoop gelegd.
Nochtans ben ik eerder reeds geholpen geweest door een zekere Robrecht van Proximus die slechts 10 minuten nodig had om me tijdelijk uit de nood te helpen met een aantal volumepacks te activeren.
Ondanks dat hiermee mijn probleem niet definitief opgelost was, kon ik tenminste de rest van de maand aan een normale snelheid gebruik maken van het internet.
Ondertussen krijg ik wel facturen en verwacht Proximus dat ik de volle pot betaal terwijl ik het merendeel van de maand aan 1/33ste van de beloofde internetsnelheid lig te surfen....

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Typisch de onnozele onkunde bij PX, oh ja verschillende uitleg, ze zijn er mee bezig, 20 dossiers later, heb je wéér problemen, en het blijft terreur tot in tokyo .... Als kerst en Pasen samen vielen. Zouden we voor de paashaas knielen.... PX lost het op... nog eeeeeven geduld.

Reageer