Beantwoord

Kan geen mails ophalen

  • 30 March 2019
  • 8 reacties
  • 984 Bekeken

Reputatie 1
kan geen mails ophalen op mijn pop account. Mijn andere mailbox een imap account werkt wel.
Zowel op mijn iMac als op mij iPhone kan ik geen mails ophalen. Ook op de myproximus kan ik geen verbinding maken met de popaccount. Deze mailbox is wel super belangrijk. Ik hoop dat dit euvel snel hersteld wordt.
icon

Beste antwoord door jonathandr 30 March 2019, 11:42

Bekijk origineel

8 reacties

ik weet niet in hoeverre je hier iets aan hebt, maar geef het toch ter info mee:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html
Reputatie 7
Badge +1
Zit met hetzelfde heb dit ook al gepost op dit forum.
Reputatie 7
Badge +1
ik weet niet in hoeverre je hier iets aan hebt, maar geef het toch ter info mee:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html


Denk dat dit een PX probleem is. Kan wel mails versturen en inkomend wel via mijn G-Mail of Apple mail adres op mijn iPad mini. Terwijl PX niets inkomende mails ontvangt.
Reputatie 1
Het euvel is ondertussen opgelost 😊
Reputatie 7
Badge +1
Klopt hier ook.
Ik krijg na 2 uur nog steeds"'unknown error" na inloggen op proximus mail. Na controle blijkt gebruikersnaam en wachtwoord correct te zijn. Heeft proximus problemen of waar moet ik de oorzaak zoeken.
Reputatie 7
Badge +4
hi, er is een probleem met het ontvangen van mails momenteel, inloggen zou wel nog moeten lukken maar ik laat dit ook nakijken
je probeert dit best later nog even
Hallo "support medewerker" - momenteel is het probleem opgelost. Alvast bedankt voor je snelle reactie ;:-)
Nog een fijne zaterdag verder**

Reageer