Vraag

Kan geen 150 GB extra data volume toevoegen via MyProximus

  • 25 July 2018
  • 6 reacties
  • 232 Bekeken

Ik heb vorige week hierover ook eens een topic voor moeten aanmaken, maar ik kan nog steeds niet via MyProximus 150 GB extra data volume toevoegen. Vorige week had ik hier ook voor gebeld en er werd mij verteld dat dit een geweten probleem was en dat dit zo snel opgelost zou worden. Nu zit ik her een week verder en kan ik de extra data volume nog steeds niet toevoegen via de MyProximus website.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik doe even navraag bij de bevoegde dienst, Valerie. Van zodra we meer weten, weet jij het ook!
Heb u al dit in orde gebracht, want het is nog altijd niet in orde. Het is al sinds vorige maand het zelfde probleem. Ik heb internet maxi en normaal hebben we dit altijd kunnen doen via my proximus. Ik zou het appreciëren als er dus 150gb zou worden bij geplaatst.
Reputatie 7
Badge +3
Valerie Franke wij hebben nog geen antwoord ontvangen. Van zodra we iets horen laten we het zeker weten.Groeten Els
Heeft u ondertussen hierover nog meer gehoord?
Reputatie 7
Badge +4
Nog geen antwoord gekregen van de betrokken diensten, ik heb het nogmaals doorgestuurd. We laten je zeker hier iets weten wanneer we een antwoord krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Valerie, de bevoegde dienst heeft bevestigd dat er inderdaad een algemeen probleem is, dit wordt in de loop van komende weken opgelost. Bedankt ons hier van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak. MVG, Wim

Reageer