Vraag

kan alias met @skynet.be niet aanmaken


Ik heb een @skynet.be mail adres en mijn vrouw ook. (Zie prive info in account).Er is iets misgelopen en daardoor staat het mail adres van mijn vrouw Annie niet meer bij mijn aliassen en hierdoor ontvangt zij de mail op haar email adres niet meer.Wij hebben maar 1 account voor de 2 adressen. Kan iemand haar mail adres bij mijn aliassen zetten want zelf kan ik dat niet meer omdat elk nieuw mail adres moet eindigen op @proximus.be. Gtjs. Jean Gielen


19 reacties

Reputatie 1

Zoals je zelf reeds aangeeft zijn alle mail adressen @proximus en is het domein @skynet geen actief domein meer, het zal blijvend ondersteund worden voor de bestaande maar nieuwe zaken aanmaken kunnen al een tijdje niet meer 

 

 

Ter info: Gewoon afwachten tot een Prox forummedewerker dit in orde kan brengen voor @gielenje  aangezien het niet om een nieuwe maar bestaande alias @skynet gaat.

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Ik zie beide mailadressen nog actief staan, maar wel op 2 verschillende accounts. Ik heb de account van elke mailbox toegevoegd bij uw info in uw profiel. Kan u eens proberen of het met die info terug lukt ? 

Meer info vind je in volgende links :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_global/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vragen-over-proximus-mail.html

Nee het lukt nog steeds niet. Mails verstuurd naar mail adres van mijn vrouw komen nog altijd niet door. Maar als ik in “My Proximus” naar producten ga en dan naar Proximus mail, dan staat het mail adres van mijn vrouw niet bij de aliassen van mijn mailbox en dat is het probleem denk ik. Omdat het mail adres van mijn vrouw wel bestaat en geen nieuwe is moet dat toch lukken om dat bij mijn aliassen te plaatsen..

volgens ik begrijp uit wat @HadewychT hier gepost heeft (tenzij ik mij vergis) heb je twee mailboxen (accounts) als bvb het mailadres (alias) van je vrouw aan de tweede mailbox gekoppeld is en uw mailadres aan de eerste mailbox dan kan het mailadres van je vrouw niet gekoppeld worden aan je eerste mailbox (uw mailbox), dus kun je ze inderdaad niet zien in je eerst mailbox. tenzij je het mailadres (alias) van je vrouw uit de tweede mailbox zou schrappen en dit mailadres dan zou opmaken in je eerste mailbox (wat je niet zelf kunt aangezien je vrouw een @skynet adres heeft, en dit door proximus zou moeten gedaan worden.

Klopt helemaal Martin. Mail adres van mijn vrouw uit 2de mailbox halen om in de eerste mailbox te plaatsen.

Dag Martin, er is nog geen nieuws over mijn probleem. Al de mails met mailadres van mijn vrouw komen niet meer toe. Zie je een mogelijkheid dat dit maandag opgelost geraakt?

Als hier maandag iemand de draad opneemt van het proximus forumteam (moderator) kunnen ze u zeker verder helpen. 

Dag Martin, nog steeds staat het mail adres van mijn vrouw niet in mijn account en ontvangt zij geen mails met haar e-mail adres. Dat is zeer vervelend omdat zij mails verwacht van het ziekenhuis. Kan je dat eens bekijken Martin?  Misschien deze info doorsturen naar HadewychT? Hoe doe je dat?

 

 

@gielenje Dat kun je zelf ook doorsturen naar naar HadewychT door hier op deze link te klikken →  HadewychT 

en vervolgens klikken op stuur een bericht. 
(zo kun je dit doorsturen op de zelfde manier naar een proximus moderator door op zijn/haar naam te klikken)

Maar natuurlijk weet ik niet  HadewychT nu aanwezig is en daar heb ik ook geen zicht op net als voor een ander moderator weet je niet op voorhand of die aanwezig is of langskomt op het forum.

De normale procedure is dat een Prox forummedewerker (moderator) hier zelf de draad opneemt eens die hier langskomt en je bericht opmerkt: » » » 

Dag Martin, nog steeds staat het mail adres van mijn vrouw niet in mijn account en ontvangt zij geen mails met haar e-mail adres. Dat is zeer vervelend omdat zij mails verwacht van het ziekenhuis. Kan je dat eens bekijken Martin?  Misschien deze info doorsturen naar HadewychT? Hoe doe je dat?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Cfr info Martin hierboven, misschien is @HadewychT met verlof en kan een andere Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum uw bericht opnieuw oppikken

 

Ik begrijp uit bovenstaande dat u een mailbox A hebt met aliassen X en Y en dat uw vrouw een mailbox B heeft met alias Z

 

Concreet kunt u niet via uw mailbox A in de mailbox B van uw vrouw

Dit dient te gebeuren met een aparte login (e-mailadres) en eigen password, die in principe beide terug te vinden zijn in uw MyProximus account indien beide mailboxen aldaar zijn aangemaakt (tenzij uw vrouw een eigen apart klantennr met bijhorende facturatie zou hebben

Webmail | Proximus

 

  • De vraag van TS komt er uiteindelijk op neer van het alias mailadres van zijnvrouw@skynet.be uit de tweede mailox te halen om deze als alias te gebruiken in zijn eigen (eerste) mailbox, wat je normaal zelf zou kunnen indien de alias van zijn vrouw een @proxumus.be zou geweest zijn en dit nu alleen maar door een proximus medewerker kan verwezelijkt worden.

  

Klopt helemaal Martin. Mail adres van mijn vrouw uit 2de mailbox halen om in de eerste mailbox te plaatsen.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin

Dit is inderdaad een 2e (door een Proximus medewerker uit te voeren) mogelijkheid indien het over  hetzelfde klantnr bevinden

Maar indien de e-mails aan zijn vrouw op dit ogenblik niet meer verschijnen onder haar naam/alias in haar mailbox is er mogelijks toch een ander probleem

Reputatie 7
Badge +5

@gielenje Ik heb beide aliassen aan je account toegevoegd.

Badge +4

@gielenje Dat kun je zelf ook doorsturen naar naar HadewychT door hier op deze link te klikken →  HadewychT 

en vervolgens klikken op stuur een bericht. 
(zo kun je dit doorsturen op de zelfde manier naar een proximus moderator door op zijn/haar naam te klikken)

Maar natuurlijk weet ik niet  HadewychT nu aanwezig is en daar heb ik ook geen zicht op net als voor een ander moderator weet je niet op voorhand of die aanwezig is of langskomt op het forum.

De normale procedure is dat een Prox forummedewerker (moderator) hier zelf de draad opneemt eens die hier langskomt en je bericht opmerkt: » » » 

Dag Martin, nog steeds staat het mail adres van mijn vrouw niet in mijn account en ontvangt zij geen mails met haar e-mail adres. Dat is zeer vervelend omdat zij mails verwacht van het ziekenhuis. Kan je dat eens bekijken Martin?  Misschien deze info doorsturen naar HadewychT? Hoe doe je dat?

 

 

 

Ik dacht in een bepaalde post gelezen te hebben dat  HadewychT Niet meer op het forum ging komen, wegens een overplaatsing naar ander werk ! Of gaat dit niet meer door  ??

Dus andere alternatieven zoals , DaisyS , tina.b …..

klopt maar ondertussen heeft DaisyS van Proximus het opgelost.

@gielenje Ik heb beide aliassen aan je account toegevoegd.

 

Hartelijk dank Daisy, je hebt dat perfect opgelost. Alles werkt nu terug. Ook dank aan Martin.

Heel graag gedaan en blij te horen dat het uiteindelijk opgelost is.

Reputatie 7
Badge +5

@RedsFan HadewychT blijft voor zover ik weet nog steeds op het forum beschikbaar, we zitten natuurlijk nu in een vakantieperiode dus het kan iets minder frequent zijn.

@gielenje Graag gedaan!

@Martin Bedankt voor je hulp 😉

Reageer