Vraag

kabelbreuk

  • 15 September 2021
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

Badge

**** belgacom, op zaterdag 11/9 werdt er in mijn straat de kabel over getrokken . Vanaf 7u30 kregen jullie klachten onder wie il 2x. . Na veel problemen belt de mekanier de breuk en zegt  waarschijnlijk maandag herstelling, maandag morgen krijg ik bericht dat het dinsdag is dat het herstel is , uiteindelijk toch maandag hersteld. Zaterdag heb ik met mijn gsm op de chat gezeten,3uur, en uiteindelijk stopt de chat omdat het te laat is zeker? Vandaag ,woensdag wil ik als zelfstandige in bijberoep een schadeclaim indienen, zit nu al sinds 17u aan telefoon en nu om 18u45 nog steeds niemand. 

Ben jullie wel beu aan het worden.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ludo 2/6  Ik heb dossier 49186355 opgesteld voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

TUI: morgen pas komen de Prox forummedewerkers hier terug om je verder te helpen.

Ondertussenbest zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen  morgen.  

Reageer