Beantwoord

kabelabonnement nodig?

  • 24 May 2023
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

Ik heb proximus tv, ook mijn internet draait op proximus. Toch krijg ik nog jaarlijks een factuur van 233€ van Telenet voor het kabelabonnement. Een proximusmedewerker (die een probleem met mijn boosters oploste) vertelde me dat ik dat abonnement mocht stoppen. Ik twijfel daar echter aan. Is het niet zo dat ook al kijk je tv via Proximus, of gebruik je internet via proximus, dat je toch het gebruik van de kabel moet behouden? Of is deze info outdated, en kan ik dit abonnement degelijk stopzetten? (ik kijk ook nergens nog analoog)

icon

Beste antwoord door M_016 24 May 2023, 14:36

Bekijk origineel

6 reacties

Neen hoor, dat kabelabonnement mag echt weg!

Reputatie 7
Badge +4

Voor alle duidelijkheid: hoe kijkt u Proximus TV via een Proximus decoder aangesloten op de Proximus Bbox?

Indien ja kunt u inderdaad zonder enig probleem uw Telenet TV (kabel)abo bij Telenet stopzetten 

 

 

@edwinv Als je bij Proximus klant geworden bent heb je dan uw opzeg niet gedaan bij Telenet.

Indien je het zou gedaan hebben via easy switch bij proximus ( zie = Easy Switch: snel en gemakkelijk Proximus worden | Proximus), dan is eigenlijk Proximus die zorgt voor de annuleringsaanvraag bij TN tot de volledige installatie door PX technieker!

 

dank u..Wel, ik vermoed dat het probleem is dat mijn telenet factuur via mij persoonlijk verliep, terwijl de proximus factuur via mijn werkgever. Nu is de proximus account overgezet naar mijn persoonlijk adres. Vandaar vermoed ik dat die automatische opzeg niet gelopen heeft

Ik kijk inderdaad via een proximus decoder. Ik zal mijn telenet account dan ook annuleren. Bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@edwinv Zoals reeds aangehaald door @M_016  @Mutlie  @Martin (waarvoor dank) mag Telenet inderdaad opgezegd worden.Groetjes,Joel

Reageer