Niks aan de hand hoor je zit wel degelijk op een 20/2 profiel wat ook klopt Down/up = 20.056/2.041 of ook gelijk aan 20/2 wat ze aanduiden in het 20/2 profiel
op ricy's blog ( http://bgctv.skynetblogs.be/#haalbaresnelheid )
zie je o.a het volgende staan:
Doe ook eens de test als nieuwe klant ( klik ⇒ http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" rel="nofollow" target="_blank ) dus waar je uw adres moet invullen ipv je telefoonnummer.
Dit kan tot andere resultaten leiden want ik heb de indruk dat het bij u ook zou moeten werken op 30/6 !
Groetjes,
Elsa
zie je o.a het volgende staan:
Wat krijg je als resultaat bij de belgacom tv beschikbaarheidstest?
klik ⇒ http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" target="_blank (Als HD beschikbaar is dan is VDSL2 mogelijk)
Dan kan je één van de volgende resultaten krijgen:
• 2 tv's waarvan 1 in HD (12 / 1 profiel)
• 2 tv's waarvan 2 in HD (16,5/2 profiel)
• 3 tv's waarvan 2 in HD (20 / 2 profiel)
• 3 tv's waarvan 3 in HD (30 / 6 profiel)
Doe ook eens de test als nieuwe klant ( klik ⇒ http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" rel="nofollow" target="_blank ) dus waar je uw adres moet invullen ipv je telefoonnummer.
Dit kan tot andere resultaten leiden want ik heb de indruk dat het bij u ook zou moeten werken op 30/6 !
Groetjes,
Elsa
En inderdaad ik kan 3 TV's in HD aansluiten op mijn adres.
Hoe ,of tot wie kan ik mij wenden om dit profiel te veranderen? (30/6)
Hoe ,of tot wie kan ik mij wenden om dit profiel te veranderen? (30/6)
je kan best eens bellen naar de technische dienst en dit uitleggen wat je gedaan hebt
je kan het ook via een privé bericht naar eva van BGC
Groetjes, Elsa
Technische dienst 0800 22 800 | Ma-Vr: 7u-22u | Za en Zo: van 8u-22u |
je kan het ook via een privé bericht naar eva van BGC
☞ | ⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blankhttp://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blank en door een verwijzing naar jou post hierboven mee te geven https:///posts/42faef73a6 | ⚫ |
Groetjes, Elsa
Je zou ook uit manier van test eens het volgende hieronder kunnen proberen al denk ik dat dit niet zal lukken, maar je weet nooit !
Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:
Indien uw lijn op een repair profiel staat.
Dan kan je het via dit nummer terug op je normaal profiel laten zetten,
mits je lijn het aan kan.
Indien dit niet lukt dan toch best de helpdesk opbellen: 0800 22 800
Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:
Indien uw lijn op een repair profiel staat.
Dan kan je het via dit nummer terug op je normaal profiel laten zetten,
mits je lijn het aan kan.
Indien dit niet lukt dan toch best de helpdesk opbellen: 0800 22 800
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.