juist profiel??

  • 20 July 2012
  • 7 reacties
  • 234 Bekeken

Reputatie 2
Badge
juist profiel??

7 reacties

Niks aan de hand hoor je zit wel degelijk op een 20/2 profiel wat ook klopt Down/up = 20.056/2.041 of ook gelijk aan 20/2 wat ze aanduiden in het 20/2 profiel
op ricy's blog ( http://bgctv.skynetblogs.be/#haalbaresnelheid )

zie je o.a het volgende staan:


Wat krijg je als resultaat bij de belgacom tv beschikbaarheidstest?
klik ⇒ http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" target="_blank (Als HD beschikbaar is dan is VDSL2 mogelijk)

Dan kan je één van de volgende resultaten krijgen:
• 2 tv's waarvan 1 in HD (12 / 1 profiel)
• 2 tv's waarvan 2 in HD (16,5/2 profiel)


• 3 tv's waarvan 2 in HD (20 / 2 profiel)

• 3 tv's waarvan 3 in HD (30 / 6 profiel)



Doe ook eens de test als nieuwe klant ( klik ⇒ http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" rel="nofollow" target="_blank ) dus waar je uw adres moet invullen ipv je telefoonnummer.

Dit kan tot andere resultaten leiden want ik heb de indruk dat het bij u ook zou moeten werken op 30/6 !

Groetjes,

Elsa
Reputatie 2
Badge
En inderdaad ik kan 3 TV's in HD aansluiten op mijn adres.

Hoe ,of tot wie kan ik mij wenden om dit profiel te veranderen? (30/6)
je kan best eens bellen naar de technische dienst en dit uitleggen wat je gedaan hebt









Technische dienst
0800 22 800
Ma-Vr: 7u-22u Za en Zo: van 8u-22u

je kan het ook via een privé bericht naar eva van BGC














⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blankhttp://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blank
en door een verwijzing naar jou post hierboven mee te geven
https:///posts/42faef73a6



Groetjes, Elsa

Je zou ook uit manier van test eens het volgende hieronder kunnen proberen al denk ik dat dit niet zal lukken, maar je weet nooit !


Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:
Indien uw lijn op een repair profiel staat.
Dan kan je het via dit nummer terug op je normaal profiel laten zetten,
mits je lijn het aan kan.
Indien dit niet lukt dan toch best de helpdesk opbellen: 0800 22 800
Reputatie 2
Badge
Dankzij de tussenkomst van Eva heb ik nu een 30/6 profiel.

Waarvoor dank.
Bedankt voor je feedback.

groetjes, Ela

Reageer