Vraag

Je pack krrijgt een gratis boost

  • 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Al enkele dagen zie ik op de website van Proximus: “Je pack krijgt een gratis boost (activeren). 1 GIGA per seconde.” Wat houdt dat precies in?

Wel verwarrend, want ik lees ook dat het 15 euro per maand kost. Bij mijn zus (Oostende) werd overgeschakeld naar fiber en kreeg ze ongevraagd een boost van 1 GIGA en betaalt er dus voor. Klacht ingediend omdat ze dit niet gevraagd heeft en genoeg heeft aan de gratis 500 mB. Klacht in behandeling.

Verwarrend en misleidend? Hoe zit dat eigenlijk?


3 reacties

inderdaad bij Flex Fiber kan je genieten genieten van snelheden tot 500 Mbps om te downloaden

zie → Flex-Fiber-gestandaardiseerde fiche

daar staat:

Kies voor Flex Fiber en geniet van snelheden tot 500 Mbps om te downloaden en tot 50 Mbps om te uploaden. Wil je meer ? De Fiber Boost 1 GIGA-optie* geeft je verbazingwekkende snelheden tot 1 GIGA per seconde om te downloaden en tot 100 Mbps om te uploaden, voor een prijs van € 15/maand. * Alleen compatibel met Flex Fiber

FYI: wat door proximus hier al gepost werd zijn dit de fiber snelheden zonder de betalende optie boost

  • Internet Start Fiber wordt 120/20Mbps.  Idem voor de packs Minimus Fiber& Epic Combo Light Fiber
  • Internet Maxi Fiber wordt 350/30Mbps. Idem voor de packs Tuttimus Fiber, Familus Fiber & Epic Combo Full Fiber
  • Internet Intense Fiber (Bizz Internet Fiber) wordt 350/50Mbps. Idem voor de SE packs Bizz Office & Bizz All-In

Via www.myproximus.be zou je de optie Fiber Boost moeten kunnen uitschakelen.

Bijkomende info:

Wil je meer ? De Fiber Boost 1 GIGA-optie* geeft je verbazingwekkende snelheden tot 1 GIGA per seconde om te downloaden en tot 100 Mbps om te uploaden, voor een prijs van € 15/maand.

PS: Medewerkers van Proximus zelf, komen hier pas maandag terug langs op het forum.

 

Reputatie 3
Badge

Beste dank voor de info.

Gezien bij mijn zus nu fiber aanwezig is, heeft zij een flex fiber abonnement. Ik heb de boost kunnen aanpassen van 1 GIGA naar 500 mbps. Er stond bij dat dat gratis is, dus inbegrepen in het flex fiberabonnement. Dat klopt toch, hé?

Reageer