Beantwoord

Internetverbinding valt weg



Toon eerste bericht

156 reacties

@SamuelD

Als antwoord op jouw vraag naar passende datums: Ik ben momenteel iedere dag thuis vanaf 10:00 uur. De technicus kan me bereiken op mijn gsmnummer: ***. Ik heb mijn profiel ondertussen ook aangevuld met mijn klantnummer. Dank voor je interventie.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Dirk_0115 Ik heb je lijn uitgemeten en ik zie inderdaad heel wat storingen en onderbrekingen op je lijn. Hiervoor kunnen we een technicus ter plaatse sturen,  Kan je alvast enkele datums geven wanneer dit voor je past? Voeg ook even op je forum profiel je contact nummer toe zodanig de technicus kan opbellen.

Als de DSL knippert dan kan het probleem ook in de richting Proximus te zoeken zijn, uit de lijnmonitoring/meting kunnen zij dit zien of er fouten op de lijn zitten.

Heb je de bbox al eens gereset > klik hier

Martin,

Hmm, de led van “internet” gaat uit, en ik denk, ben er niet zeker van, dat de DSL led knippert. Zal bij volgende uitval nog eens goed observeren.

Dirk

 

licht de DSL led nog op van je bbox nog continu op als je signaal wegvalt

Reputatie 7
Badge +4

Dirk, 

 

Kan je mij via een privé bericht je nummer even doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. 

Reageer