Beantwoord

Internetverbinding

  • 25 September 2017
  • 8 reacties
  • 394 Bekeken

Badge
Hallo!

Sorry als dit niet op de juiste plaats is, ik doe het op mijn gsm.

Ik heb sinds 1 uur geleden geen internet meer, de verbinding is plots gestopt.

Ik heb Proximus gecontacteerd op Twitter maar nog geen antwoord.

Kan iemand me helpen aub?

Groetjes,

Amro

( deze post mag verwijderd worden, ik heb weer verbinding)
icon

Beste antwoord door KimB 25 September 2017, 10:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 1
Mijn internetverbinding heeft het een half uur geleden ook plots laten afweten. Kreeg ineens de melding dat mijn Internetverbinding niet meer privé was, en stopte met laden van enig welke pagina. Mijn antivirus programma blokkeerde ook direct elke Wifi-toegang en ik kreeg de Proximus redirect pagina voor testen van je internetconnectie te zien. Op mijn b-box2 brandden alle lichtjes behalve de '@' van de internetverbinding. Herstarten van de modem hielp niet. Stekker in en uit trekken ook niet. Lijn testen via smartphone was overigens onbegonnen werk, die verwees door naar een belgacom-pagina die niet laadde. Uiteindelijk na een half uur van de laaste restart begon het '@' weer terug te branden. Geen idee of het een storing bij Proximus was of wat anders. Voor de veiligheid virus scans en anti-malware scans uitgevoerd.
Hallo
Hier in Beerse is de internet verbinding ook nog steeds niet actief
er zijn inderdaad veel heel klachten/meldingen geweest bij Proximus omtrent internet die er uit lag .
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij lag de verbinding in Wenduine er vanaf 24.00 uur uit. Nu heb ik weer verbinding. Graag een verklaring van PX wat hier de reden van. Hallo Wim alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +4
Er was vannacht een algemene storing, deze werd ondertussen reeds opgelost.

Groeten, Kim
Reputatie 7
Badge +1
Er was vannacht een algemene storing, deze werd ondertussen reeds opgelost.

Groeten, Kim


Is het zo moeilijk voor PX om dit even te melden aan alle klanten als dit gebeurd. Slechte service.
Mijn internet is ook terug
Reputatie 2
Badge
Antoon1....
Als ze U om half twee 's nachts uit uw bed bellen om te melden dat er een storing is op het internet......DAT zou pas slechte service zijn.
Ge zoudt nogal vloeken denk ik als ze u daarvoor 's nachts bellen... 😎 đŸ€Ł