Vraag

Internetsnelheid/ontvangst-bereik/happy house/decoder stuk

  • 10 February 2018
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

Sinds een 6 tal maanden zijn we verhuisd. Eigenlijk maar enkele straten verder. Sindsdien is onze internetsnelheid zeer traag. Happy House aangevraagd. Toch al 3 weken geleden. Ik heb nog niks gehoord of gezien. ´T is misschien omdat de dienst gratis is . Speedtest uitgevoerd en die meld ook de zeer trage snelheid. Ik heb de poging toch nog eens ondernomen en Happy House aangevraagd. Hopelijk nu meer geluk en een oplossing voor dit probleem.
Als we willen telefoneren is het bereik ook zeer slecht. Zowel bij de vaste telefonie als de gsm.
Nog een vraagje, mijn decoder is plots uitgevallen ( naar de technische dienst gebeld) en men kon mij niet verderhelpen. Waar moet ik nu zijn om een nieuwe te kunnen bemachtigen.
Hopend op een positief antwoord en een betere service.

4 reacties

Kijk eens hoeveel snelheid je daar kunt verwachten (je hebt daar mss nog DSL snelheid of trage VDSL snelheid omdat je lijn waarop je aangesloten bent te lang is)
> http://proximus.be/internetsnelheid
je kan controleren op telefoonnummer en ook op adres
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie momenteel geen 'happy house' interventie voorzien.

Wanneer heb je deze precies aangevraagd?

we kunnen ook altijd zo'n afspraak maken, laat ons via deze link maar weten welke dag voor jou het beste past.

Groeten Geert

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste Geert,
Ik heb vandaag een nieuwe aanvraag ingediend opdat jullie mij aanstaande maandag zouden contacteren.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Dat is goed, mijn collega zal dan maandag met jou een afspraak maken. mvg Geert

Reageer