Beantwoord

Internetsnelheid

  • 26 January 2016
  • 8 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 2
Badge
waarom is mijn snelheid lager dan de test met proximus
Details over de snelheid van je internetabonnement
Uw adres
Je internetabonnement Internet Comfort
Piekuren tussen 19 u en 23 u :
Max.: 94,7 Mbps download - 5,7 Mbps upload
Min.: 45,5 Mbps download - 1,8 Mbps upload.
Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
Max.: 94,7 Mbps download - 5,7 Mbps upload
Min.: 45,5 Mbps download - 1,8 Mbps upload.
Je downloadvolume bevat 150 GB of is onbeperkt in een Pack.
http://www.speedtest.net/result/5030371153.png
dit heb ik nog de helft niet, normaal dat ?
icon

Beste antwoord door Elsa 26 January 2016, 15:00

Bekijk origineel

8 reacties

Zou het kunnen dat je dit doet met je wifi verbinding met je Bbox2 modem, dan is deze snelheid die je haalt normaal.
Altijd beter dat je deze testen uitvoert als je verbonden bent met een utp kabel aan je bbox ipv over wifi.
In dien je een bbox2 hebt zou je eventueel een ruilnummer kunnen vragen op helpdesk 0800 22 800 zodat je die mag inruilen voor een bbox3 zodat je van hogere snelheden kunt genieten
Reputatie 2
Badge
neen het is bekabeld en heb bbx3
Dan zou ik toch eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 en eveneens vragen hoeveel je bbox3 synchronisatie snelheid is.
Je bent toch zeker dat je verbinding maakt via je ethernet adapter kaart (via utp kabel) met het internet en niet via je wifi van je pc/laptop.
Reputatie 2
Badge
op welke dienst dan aub
Je kan voor probleem met internet kiezen
Reputatie 5
Badge +1
Beste Kieken, ik betaal hetzelfde en ik krijg van onze beste Proximusvrienden hier max. 6Mbps thuisgeleverd.
Prijs je gelukkig, ik probeer al jarenlang VDSL2 te verkrijgen maar dat willen ze hier niet voorzien. Stel je dat maar eens voor voor €63,95/maand!
En als je niet tevreden bent, en dan nog eens het geluk hebt dat je eventueel naar Telenet kan overstappen (wij in ieder geval niet) dan moet je hier op dit forum geen seconde tijd meer aan verspillen maar naar Telenet overstappen! Voor hetzelfde geld krijg je daar minimaal de dubbele snelheid aangeboden dan wat je nu krijgt bij Proximus. Veel suc6

Groetjes
Reputatie 2
Badge
@Elza, technieker aan de lijn gehad en max is 30 mbps , heeft enkele testen gedaan en instellingen veranderd nu heb ik toch 28 mbps
echt een verbetering
bedankt

[img]http://www.speedtest.net/result/5030859418.png[/img]

Reageer