Vraag

Internet / wifi

  • 15 January 2018
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Sinds gisterenavond 14/01/2018 heb ik plotseling geen Wifitoegang meer met mijn smartphone. Als ik deze ochtend op internet via pc wil zoeken hoe dit kan komen merk ik dat ik ook hier geen toegang meer heb tot intenet. Is dit een algemene storing regio Ath?

2 reacties

heb je de bbox al eens heropgestart door zijn stroom 10 seconden te onderbreken
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb je verbinding even nagekeken maar kan hier niets op aanmerken. Tot op de bbox zie ik een perfect werkend internet signaal. Ik zie dat je vanmorgen je bbox al eens herstart hebt, heb je nog steeds geen internet?
Krijg je trouwens een foutmelding op je computer? Bijvoorbeeld dat je niet verbonden bent? Of dat je verbonden bent maar geen of 'beperkte internet toegang'.
Indien je in de mogelijkheid bent, probeer ook even te testen met een kabel ipv met WiFi.
Lost dit alles niks op, probeer dan een herstel naar fabrieksinstellingen van je bbox. Dit doe je zoals omschreven op deze pagina.
Let wel op! Indien je je WiFi wachtwoord had gewijzigd, wordt dit terug naar het standaard wachtwoord hersteld. Dit vind je terug achteraan de bbox op een witte label.

Reageer