Beantwoord

Internet verbinding

  • 23 March 2018
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

ik kocht een laptop kan wifi installeren maar het lukt om internet binnen te halen mijn gebruikers naam en wachtwoord worden geweigerd en ik krijg dus geen verbinding
wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door beja1 23 March 2018, 09:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Beja1,
Ik heb je bericht even verplaatst naar een nieuw topic. Mijn collega's zullen je zo spoedig mogelijk verder helpen.
Bij alvast eens onze FAQ's op deze pagina.

Mvg,
Wim
ik kocht een laptop kan er wel wifi op plaatsen maar ik krijg geen internet verbinding alle wachtwoorden worden geweigerd
wat moet ik doen heb reeds de wps ingeschakeld maar niets lukt ik zogt op mijn abonnement van adsl van 2002 naar login en paswoord maar niets helpt contract nummer: 328756339
naam Vandevelde Guido
mvg
Bea
gebruik je het wachtwoord (passphrase) van je wifi die op een sticker staat op je bbox om verbinding te maken met wifi, of is het een ander wachtwoord en login die je bedoelt
Reputatie 7
Badge +4
In My Px kun je via mijn producten - internet xyz - je login terugvinden en een nieuw paswoord instellen
Voorgesteld wordt evenwel te wachten op een reactie van Px medewerkers (ik kan mij niet herinneren op mijn Bbox een login & paswoord voor internet te hebben moeten instellen of opgeven via PC/laptop)
Vandaar dat ik vermoed dat je misschien WiFi-problemen hebt en zoals Martin vermeld je gebruik moet maken van de WiFi key vermeld op een sticker op de Bbox (niet de user name)
Ter info:
https://support.microsoft.com/nl-be/help/17137/windows-setting-up-wireless-network
Bijkomende info: Als je een nieuw internet paswoord instelt via ( proximus.be/login ) moet je er wel rekening mee houden dat het een tweetal uren kan duren vooraleer deze actief kan zijn, en het valt soms voor (gelukkig niet altijd) dat je eerst de bbox moet herstarten en zelf som moet resetten vooraleer die op je modem gepusht wordt of je kunt die beter zelf invoeren in je bbox via zijn interface ( http://192.168.1.1 met login User en User wachtwoord dat op sticker van bbox staat )in dit geval.

Reputatie 7
Badge +4
beja1 Bekijk even deze pagina, en laat zeker iets weten als je daar niet mee voort kan.

Reageer