Beantwoord

Internet verbinding

  • 15 July 2017
  • 8 reacties
  • 313 Bekeken

binnenkort ga ik verhuizen maar ik weet niet of er aansluiting is 🤔
icon

Beste antwoord door Martin 15 July 2017, 23:08

Bekijk origineel

8 reacties

Ter info wat je wel al kan testen :
Om de beschikbaarheid van het gevraagd product na te gaan,
hebben wij enkele persoonlijke gegevens nodig.
Geef het nummer van uw vaste lijn in als u reeds Proximus-klant bent met vaste lijn.
Indien dit niet van toepassing is, gelieve op de link "Nieuwe klant of klant zonder vaste lijn" te klikken.
surf hiervoor naar:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/andere-producten/televisie/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html?v1=shorturl&v6=tvmogelijkheden#/input

ook nog :
Http://proximus.be/internetsnelheid
heb geprobeerd maar is naar appartement kerkstraat 35 bus 00.1 8650 houthulst
en daar kan ik enkel kerkstraat 35 ingeven
en als ik met vaste nummer door wil geven lukt het niet
Dit geeft ook een goed idee en zijn de TV-mogelijkheden/Internetsnelheid aan de introductiekabel van het gebouw, om dan verder te gaan met de binnen bekabeling tot aan ieder appartement.
Je zou dit kunnen vergelijken met een alleenstaande woning waar Prox binnenkomt aan de intro bv in de garage en je uw bbox/modem bv 15m verder staat bv in de living.
ziet er in ieder geval goed uit voor u

Reputatie 4
Badge +1
Voor !!bestaande Proximusklanten kan testen met "vast lijnnummer" en testen als "nieuwe klant (adres) in specifieke gevallen een verschillend resultaat geven doch de test als "nieuwe klant" geeft u steeds het beste resultaat.
Innovaties/upgrades etc. komen zodoende meteen beschikbaar n.a.v. de aansluiting.
Aangezien uw vast nummer nog niet geregistreerd is op uw nieuw adres kan u hiermee nog niet testen op het nieuw adres.
Busnummers worden (vooral bij nieuwbouw) soms pas later gecreëerd in de databases van Proximus. Dikwijls pas n.a.v. een konkrete aanvraag. De test op het hoofdadres volstaat in regel ook voor de busnummers.
screenschot test hierboven is op adres nieuwe klant.
busnummer maakt doorgaans niet veel uit, bv 20 m telefoniekabel binnenshuis zal niet veel veranderen aan het resultaat, er wordt niet meer op lengte maar eerder op verzwakking beoordeeld.
ja maar weet niet of er aansluiting is en is huur contract en heb geen zin om vloer open breken en kosten op mij te nemen heb andere woning gezien waar geen aansluiting is belgacom en op internet zegt dat er wel daar bereik is ?wil dat zeggen dat ik de kosten moet betalen om aansluiting binnen te leggen gezien apparte garage achteraan gebouw is ook geen oplossing 😯
Kan je geen contact opnemen met de eigenaar of een andere bewoner om dit te weten te komen?
Reputatie 7
Badge +3
Dag giov,

Je kunt altijd een aanvraag indienen via 0800 22 800.

Als dan blijkt dat het technisch niet mogelijk is kan je deze nog terug annuleren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer