Vraag

Internet valt weg

  • 23 September 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb een Bbox V3+. Sinds een week geleden valt het internet ‘s avonds voor ongeveer een uur weg. De modem heropstarten of resetten lukt niet. Mijn werkcomputer is met een ethernetkabel rechtstreeks verbonden met de modem en daar heb ik ook geen internet, dus ik geloof dat er helemaal geen internet binnen komt.

 

Het DSL lampje brandt wel nooit, maar misschien is het kapot, want wanneer we wel internet hebben, brandt het niet. Het wifi lampje knippert wel tijdens de onderbreking.

 

Hebben jullie enig idee waaraan dit kan liggen? Ik bel alleszins zo snel mogelijk naar Proximus om een technieker te laten langs komen.


3 reacties

Dit kan inderdaad verderop zitten richting Proximus want je DSL signaal valt blijkbaar weg, 

Maandag komen de Prox medewerkers terug langs om je verder te helpen.

tijdens het weekend kun je ook bellen naar de helpdesk 0800 22 800

Ik heb net mijn post aangepast. Ik heb nu opnieuw internet en merk op dat het DSL lampje nog steeds niet brandt. Dus misschien is dat lampje gewoon kapot? Tijdens de onderbreking knippert het wifi-lampje wel, maar nu brandt het vast.

normaal moet inderdaad het DSL lampje continu blijven oplichten en het wifi lampje knippert indien een toestel via wifi data verstuurt/ontvangt.

Reageer