Vraag

Internet valt weg



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

33 reacties

Dat wil zeggen dat de bbox uit synchronisatie gevallen is, dit kan nu een probleem met bbox zijn ofwel verder op naar proximus toe op de poort van de VDSL lijnkaarten in de glasvezelstraatkast waar je lijn met de modem op aangesloten is.

In ieder geval kun je zelf niet veel meer doen dan wat je al gedaan hebt de bbox resetten/herstarten, dus zal iemand van proximus maandag als ze hier terug langskomen dit verder moeten laten onderzoeken, eventueel stellen ze voor om de bbox eerst om te ruilen of dat er een technieker moet gestuurd worden, maar dat zal dan van hen afhangen wat ze gaan beslissen.

Net weer een uitval gehad. Geen enkel toestel had nog verbinding. Ook de tv werkte niet meer. Na ongeveer 5 min wachten werd verbinding terug actief. Ik heb deze keer de box niet herstart. Het viel me wel op dat het ongeveer hetzelfde tijdstip was als dinsdagavond ...

Gisterenavond in ieder geval wel. Ik zal het de volgende keer dubbelchecken, maar ben 99% zeker.

blijft op dat moment je DSL kontrole lampje continu oplichten op je bbox 

als het niet continu blijft oplichten op dat moment zou je tv signaal ook moeten uitvallen.

Als je al de bbox gereset hebt en aangezien er geen fouten opgemerkt werden op je lijn zou het het mms aangeraden zijn van de bbox om te ruilen, maar dat laat ik verder aan iemand van het proximus forumteam over.

Alles valt weg.

Geen enkel toestel heeft nog verbinding. Ook bekabeld toestel heeft probemen.

Op de modem brandt het lampje van internet niet meer. De rest nog wel.

Gisterenavond heb ik het even gehad rond 18u maar was het snel terug ok, maar rond 22u is het helemaal uitgevallen en duurde het langer. Ben uiteindelijk gaan slapen en deze ochtend terug ok. Deze voormiddag nog niets ondervonden...

@kdanckaerts

valt die weg op zowel wifi-5.0-xxxx alsook wifi-2.4-xxxx

Valt die weg op verschillende toestellen 

zit je ver met je toestel mss zodat je weinig wifi signaal binnen krijgt

Valt dit ook voor als je bekabeld verbonden bent met bbox3

 

Reputatie 7
Badge +4

De resultaten van je lijn zelf zien er allesinds goed uit. Kan je even een reset proberen? 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Seffens komt er wel iemand van proximus langs. Om ze toe te laten u zo snel mogelijk te vinden vul je best een aantal dingen in in uwprofuel, zoals gsm, mail, ......