De laatste tijd valt mijn internet soms uit. Ik kan het vlug herstellen door op de wifi-internet toegang te
klikken. Het doet zich soms enkele keren per dag voor. Sommige dagen niet.
Kan Proximus de verbinding eens testen aub.
De laatste tijd valt mijn internet soms uit. Ik kan het vlug herstellen door op de wifi-internet toegang te
klikken. Het doet zich soms enkele keren per dag voor. Sommige dagen niet.
Kan Proximus de verbinding eens testen aub.
Modem zopas herstart. Hoop dat het nu opgelost is.
Was inderdaad een tijd geleden. Soms, als ik een probleem heb met Proximus TV, trek ik enkel de draadloze verbinding uit en zet deze terug aan, na een 10-tal tellen, en zo is het TV probleem altijd wel opgelost.
Moet ik in de toekomst in dergelijk geval ook altijd de modem mee heropstarten?
ik doe zelf bij alle problemen eerst een reset van de bbox en dan pas na volledige heropstart een reset van de decoder, al is dit ,niet altijd nodig , maar zo weet ik dat ik dan het uiterste uit de kan gehaald heb op die manier
OK, eerst de modem en indien nog nodig, dan de decoder. Ik heb het altijd juist in de andere richting gedaan. Ik ga uw raad volgen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.