Vraag

Internet + TV verbinding valt sporadisch uit

  • 19 June 2020
  • 9 reacties
  • 212 Bekeken

Sinds enkele weken valt het internet sporadisch enkele minuten uit. Hier kan een paar uur tussen zitten, dan weer vaker na elkaar. Wanneer dit gebeurt, gebeurt hetzelfde met de televisie.

Het probleem is niet beperkt tot mijn woning, ook bij de buren valt de TV verbinding soms weg.

Als ik op dat moment vlug de router nakijk, pinkt enkel het DSL lampje. Na een tijdje komt het dan weer in orde.


9 reacties

Het is net 3 keer kort na elkaar weer gebeurd.

Aangezien het bij de buren ook zich voordoet, zal het zeker richting Proximus te zoeken zijn.
Als iemand van Proximus zelf  hier langskomt kunnen zij verder natrekken wat er juist aan de hand is en u meer info verzorgen.

Reputatie 7
Badge +4

@IMSamson kan je in je profiel even je klantennummer plaatsen aub? Dan kunnen wij de lijn uittesten en zien of er ergens een storing of probleem schort.

@IMSamson kan je in je profiel even je klantennummer plaatsen aub? Dan kunnen wij de lijn uittesten en zien of er ergens een storing of probleem schort.

Net gedaan. Ben vandaag de hele dag met klant aan de lijn, tot nu toe 4 keer uitgevallen. Gelukkig niet kort na elkaar. Alvast bedankt om te kijken

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb net al de lijnen in je buurt nagekeken en zie alleen op uw lijn problemen. We zullen best iemand langssturen hiervoor. Wanneer past dit voor u ?

Ik heb net al de lijnen in je buurt nagekeken en zie alleen op uw lijn problemen. We zullen best iemand langssturen hiervoor. Wanneer past dit voor u ?

Eender wanneer, er is altijd wel iemand thuis. Alvast bedankt voor de info.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 12.30 en 16.30. Als dit niet past kan je dat eventueel zelf aanpassen via My Proximus of het ons hier laten weten

Hallo,

Ondertussen is na 4 interventies het probleem opgelost.

De kabelverbinding aan de straat is vernieuwd moeten worden. De oude kabels veroorzaakten storingen tussen modem en centrale.

 

Bedankt voor de genomen acties

Dan toch einde goed alles goed, bedankt voor de feedback.

Reageer