Vraag

internet, tv en telefoon foutief stopgezet.

  • 5 February 2021
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Omdat ik binnenkort ga samenwonen met mijn partner heb ik alvast een opzegformulier ingevuld zodat tegen het einde van de maand mijn (pack) abonnement stop te zetten. De opzegdatum stond dan ook heel duidelijk op het einde van de maand ingevuld! Door één of andere interne fout is alles al op de dag van het insturen van het formulier al stopgezet. Nu zit ik hier zonder internet, tv of telefoon terwijl dit essentieel is voor mij aangezien ik van thuis uit werk. 

1ste keer bellen naar klantendienst: De medewerker ziet dat er een fout is gebeurd en excuseert zich. Er wordt mij beloofd dat dit binnen de 4uur opgelost zal zijn.

5u later, 2de keer gebeld: De medewerkster start een “annuleringsproces” en beloofd dat ik binnen de 30min terug gebeld zal worden om alles te heractiveren.

1u later: ik word terug gebeld door een medewerker die geen idee heeft wat er gaande is zegt mij dat hij het probleem niet kan vinden en dat dit naar de IT dienst verstuurd zal worden. Maar ze hebben geen idee hoeveel dagen het zal duren voor alles terug is geactiveerd.

Dus na een hele dag heen en weer bellen en van alle beloftes te hebben aangehoord, zit ik nu al langer dan een dag zonder internet (en dit dreigt langer door te gaan) en krijg ik mijn baas op mijn dak omdat ik mijn werk niet kan doen!

Dit is de laatste stap die ik hiervoor onderneem, hierna stap ik naar de ombuds en test-aankoop zodat zij het juridisch kunnen aanpakken!!


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mormoz  Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb hiervoor dossier 47439904 opgemaakt en onmiddelijk laten escaleren. Zodra ik feedback ontvang, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mormoz  Ik heb doorgekregen dat alles opnieuw in dienst is. Het is mogelijk dat je de modem even gaat moeten resetten. Kan je bevestigen? Groetjes, Antonella

@Mormoz  Ik heb doorgekregen dat alles opnieuw in dienst is. Het is mogelijk dat je de modem even gaat moeten resetten. Kan je bevestigen? Groetjes, Antonella

 

Dank voor het escaleren. Internet is inderdaad terug.