fene, heb je al gebeld naar de technische helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 tot 22u ook in 't weekend.
wat lees je af als je surft naar http://192.168.1.1
wat staat er voor:
groetjes, Elsa
wat lees je af als je surft naar http://192.168.1.1
wat staat er voor:
VDSL line status | SHOWTIME |
Downstream line rate | ??? kbps |
Upstream line rate | ???? kbps |
Downstream Training Margin | ??.? dB |
groetjes, Elsa
VDSL line status | SHOWTIME |
Downstream line rate | 50192 kbps |
Upstream line rate | 6048 kbps |
Downstream Training Margin | 19.1 dB |
dat zie ik staan elsa,heb nog niet naar technische dienst gebeld.vandaag terug 2 keer voorhad.grtjes fene
Dat ziet er heel goed uit en er zullen veel mensen jaloers zijn van zo'n up/dowload snelheid ;-)
Heb je al de modem eens gereset ?
stekker uit stopcontact trekken en een 15 tal seconden wachten en terug inpluggen en volledig laten opstarten.
En afwachten of je beterschap hebt !
groetjes, Elsa
Heb je al de modem eens gereset ?
stekker uit stopcontact trekken en een 15 tal seconden wachten en terug inpluggen en volledig laten opstarten.
En afwachten of je beterschap hebt !
groetjes, Elsa
heb zondag nog naar de technishe dienst gebeld.en er zat veel release op de lijn zeiden ze.ze hebben dan een technieker gestuurd,en die is dan dinsdagmorgen langs geweest.nu die heeft gewoon waar de lijn binnenkomt,zat de kabel nog in een ander bakje,en die heeft dat ervan tussen haalt en gezegd dat da de reden was.ik vond het wel een beetje raar,aangezien de down en upstream zoveel was.nu ja;dacht ik het zal wel zo zijn,en wat raad je,dinsdagnacht tussen half twee twee uur,terug een onderbreking.nu weet ik het toch niet hoor.grtjes fene
je kan altijd ook nog eens zelf een test doen om te zien wat voor resultaat je krijgt :
(bron: ricy's blog=> http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn )
(bron: ricy's blog=> http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn )
Dankzij de lijntest zijn Belgacom klanten beter geïnformeerd in
geval van problemen en wordt het eenvoudiger om hulp te vinden.
Probeer het zelf via de e-Services (onderdeel “Mijn administratie”)
of via de rechtstreekse link:
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myAdministration/mySelfRepair" rel="nofollow
heb het eens geprobeerd,en dit kreeg ik te zien.
Op dit ogenblik is het niet mogelijk om uw lijn te testen
Tijdens het testen van uw lijn ondervonden we een technisch probleem met onze systemen.
Probeer het later opnieuw.
in ieder geval vind ik het toch maar iets raar,als ik zondag naar de technische dienst belde,heb ik 2 verschillende pers aan de lijn had.de eerste pers zei,de lijn is perfect,de 2de pers zei,er zit veel release op u lijn,ik stuur dinsdagmorgen een technieker,die dan dinsdag geweest is,hetgeen u hierboven in het bericht kan lezen.grtjes fene
Op dit ogenblik is het niet mogelijk om uw lijn te testen
Tijdens het testen van uw lijn ondervonden we een technisch probleem met onze systemen.
Probeer het later opnieuw.
in ieder geval vind ik het toch maar iets raar,als ik zondag naar de technische dienst belde,heb ik 2 verschillende pers aan de lijn had.de eerste pers zei,de lijn is perfect,de 2de pers zei,er zit veel release op u lijn,ik stuur dinsdagmorgen een technieker,die dan dinsdag geweest is,hetgeen u hierboven in het bericht kan lezen.grtjes fene
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.