internet + televisie geen verbinding

  • 22 August 2012
  • 7 reacties
  • 307 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties
internet + televisie geen verbinding

7 reacties

fene, heb je al gebeld naar de technische helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 tot 22u ook in 't weekend.

wat lees je af als je surft naar http://192.168.1.1

wat staat er voor:




















VDSL
line status
SHOWTIME
Downstream
line rate
???
kbps
Upstream
line rate
????
kbps
Downstream
Training Margin
??.?
dB

groetjes, Elsa



















VDSL
line status
SHOWTIME
Downstream
line rate
50192
kbps
Upstream
line rate
6048
kbps
Downstream
Training Margin
19.1
dB

dat zie ik staan elsa,heb nog niet naar technische dienst gebeld.vandaag terug 2 keer voorhad.grtjes fene
Dat ziet er heel goed uit en er zullen veel mensen jaloers zijn van zo'n up/dowload snelheid ;-)

Heb je al de modem eens gereset ?

stekker uit stopcontact trekken en een 15 tal seconden wachten en terug inpluggen en volledig laten opstarten.

En afwachten of je beterschap hebt !

groetjes, Elsa
heb zondag nog naar de technishe dienst gebeld.en er zat veel release op de lijn zeiden ze.ze hebben dan een technieker gestuurd,en die is dan dinsdagmorgen langs geweest.nu die heeft gewoon waar de lijn binnenkomt,zat de kabel nog in een ander bakje,en die heeft dat ervan tussen haalt en gezegd dat da de reden was.ik vond het wel een beetje raar,aangezien de down en upstream zoveel was.nu ja;dacht ik het zal wel zo zijn,en wat raad je,dinsdagnacht tussen half twee twee uur,terug een onderbreking.nu weet ik het toch niet hoor.grtjes fene


je kan altijd ook nog eens zelf een test doen om te zien wat voor resultaat je krijgt :
(bron: ricy's blog=> http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn )



Dankzij de lijntest zijn Belgacom klanten beter geïnformeerd in
geval van problemen en wordt het eenvoudiger om hulp te vinden.

Probeer het zelf via de e-Services (onderdeel “Mijn administratie”)
of via de rechtstreekse link:
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myAdministration/mySelfRepair" rel="nofollow



heb het eens geprobeerd,en dit kreeg ik te zien.

Op dit ogenblik is het niet mogelijk om uw lijn te testen


Tijdens het testen van uw lijn ondervonden we een technisch probleem met onze systemen.
Probeer het later opnieuw.


in ieder geval vind ik het toch maar iets raar,als ik zondag naar de technische dienst belde,heb ik 2 verschillende pers aan de lijn had.de eerste pers zei,de lijn is perfect,de 2de pers zei,er zit veel release op u lijn,ik stuur dinsdagmorgen een technieker,die dan dinsdag geweest is,hetgeen u hierboven in het bericht kan lezen.grtjes fene
Ik weet niet wat je bedoelt met veel release zou het mss veel ruis ?

als je surft naar http://192.168.1.1" rel="nofollow sta je nog altijd op
















Downstream
line rate
50192
kbps
Upstream
line rate
6048
kbps
Downstream
Training Margin
19.1
dB

Reageer